سامانه بیمه‌گری‌ هوشمند راه را بر پول‌شویی بست

 به گزارش آرمان زنان ، عضو هیئت مدیره شرکت تدبیر کیش ویرا ضمن بیان قبلیت رصد برخط سیستم بیمه گری عمر گفت: سیستم بیمه گری عمر دانش بنیان ایران ساخت این قابلیت را به کاربران می دهد تا سیستم مورد نیاز خود را تعریف کنند.

مهدی عباس پور گفت: سامانه بیمه‌گری ایران‌ساخت قابلیت کنترل، محاسبه و صحت اطلاعات را برای مدیران فراهم می کند و سبب می شود تا حوزه بیمه کشور سامان یابد و از دخالت انسانی جلوگیری شود.

سیستم بیمه گری عمر این قابلیت را دارد تا فرمول نویسی کرده و موارد مربوط به بیمه و هزینه ها را به صورت خودکار محاسبه کند. پس از فرمول نویسی و مشخص شدن میزان کارمزد و سایر هزینه ها نیز این امکان وجود دارد تا اطلاعات به بیمه مرکزی ارسال شود و صحت اطلاعات مورد سنجش قرار گیرد.

سیستم بیمه گری دانش بنیان امروز با رعایت تمام پروتکل های داخلی راه اندازی شده و عملا این سیستم کاملا بومی سازی شده است.

در سیستم بیمه گری عمر زنده بودن یا نبودن شخص نیز به صورت برخط کنترل می شود تا از این طریق پولشویی صورت نگیرد. همواره نسخه ای از اطلاعات به بیمه مرکزی ارسال می شود تا از تقلب جلوگیری شده و پولشویی بواسطه ابطال بیمه عمر اتفاق نیفتد.

این مدیر حوزه دانش بنیان گفت: سیستم بیمه گری ایران ساخت امروز قیمتی در حدود 3 میلیارد تومان دارد در حالی که نمونه خارجی آن 60 میلیارد تومان قیمت داشته و این هزینه زیاد استفاده از سیستم بیمه گری را تا پیش از تولید نمونه ایران ساخت سخت کرده بود. علاوه بر این برای حدود 25 فرصت شغلی به صورت مستقیم در شرکت تدبیر کیش ویرا ایجاد شده است که قابلیت ارتقا دارد.

لطفاامتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *