تشخیص بارداری از روی کف دست

آیا می توانید از روی کف دست خود تشخیص دهید که باردار هستید؟

متأسفانه، هیچ پزشکی در دنیا نمی تواند با بررسی نبض خود متوجه شود که آیا باردار هستید یا خیر.ولی برای سرگرمی شاید کف بینی یک حدس هایی بتواند بزند.

چگونه می توانید فورا تشخیص دهید که باردار هستید؟

شایع ترین علائم و نشانه های اولیه بارداری ممکن است شامل موارد زیر باشد:
پریود از دست رفته اگر در سنین باروری هستید و یک هفته یا بیشتر بدون شروع چرخه قاعدگی مورد انتظار گذشته است، ممکن است باردار باشید.
سینه های حساس و متورم.
حالت تهوع با یا بدون استفراغ.
افزایش ادرار.
خستگی.

اما در نهایت بهترین کار این است که برای تشخیص صد درصدی بارداری آزمایش بدهید.

کف بینی برای تشخیص اینکه آیا باردار هستید یا خیر!

به گزارش آرمان زنان به نقل از پالم شاسترا خواندن کف دست برای تشخیص بارداری مفید است. اگرچه خواندن کف دست به دانستن برخی دیگر موضوعات سرنوشت شما کمک می کند .برای اینکه هر آنچه که می خواهید در مورد سلامتی، شغل، ازدواج یا روابط خود بدانید نگاهی به کف دست خود بیندازید.

هرچند این بیشتر به یک سرگرمی میماند ولی برای گذراندن ساعاتی مفرح شاید بد نباشد.با توجه به کف شناسی، خطوط کف دست شما می تواند چیزهای زیادی در مورد باروری شما آشکار کند. این روش هم برای آقایان و هم برای خانم ها کاربرد دارد تا بتوانید آگاه باشید.

مانند موارد دیگر، با خواندن کف دست، می توانید بارداری خود را تشخیص دهید. هیچ چیز نمی تواند به اندازه دانستن در مورد بارداری شما هیجان انگیز باشد.خطوط کف دست شما می تواند چیزهای زیادی در مورد باروری شما آشکار کند. این روش هم برای آقایان و هم برای خانم ها کاربرد دارد تا بتوانید آگاه باشید.

کف دست تعداد فرزندان و دختر یا پسر بودن آن را نشان میدهد؟

اگرچه ممکن است غیر واقعی به نظر برسد،با خواندن کف دست متوجه خواهید شد که آیا قرار است بچه پسر داشته باشید یا دختر. اگر کف دست شما دارای خطوط عمودی کوچک در نزدیکی خط ازدواج شما است، پس می توانید یک دختر داشته باشید.

وقتی این خطوط عمیق هستند و از زیر خطوط ازدواج عبور می کنند، احتمال اینکه بتوانید پسر داشته باشید وجود دارد.و اگر خطوط نازک باشند و سطحی احتمال دختر هست.

تغییرات دست در دوران بارداری

به گزارش آرمان زنان به نقل از هلث لینک بیسی، در دوران بارداری، تغییرات در دست ها شایع است.

  • تورم: خفیف دست‌ها ممکن است به دلیل تجمع طبیعی مایعات در دوران بارداری باشد.
  • قرمزی و خارش کف دست: و کف پا به دلیل تغییر سطح هورمون ها ایجاد می شود. علائم پس از زایمان از بین می رود. مرطوب کننده ها ممکن است علائم شما را کمی تسکین دهند.
  • سوزن سوزن شدن: گاهی اوقات ممکن است بدون هیچ دلیل واضحی در دست ها احساس سوزن سوزن شدن ایجاد شود. مشخص نیست که چرا این اتفاق در زنان باردار رخ می دهد، اما معمولاً دلیلی برای نگرانی نیست. گاهی اوقات تغییر وضعیت به تسکین علائم کمک می کند.
  • بی حسی: بی حسی و دردی که در انگشت شست، انگشت اشاره، انگشت میانی یا نیمی از انگشت حلقه شما رخ می دهد ممکن است ناشی از سندرم تونل کارپال باشد. این وضعیت در دوران بارداری شایع تر است، زیرا تجمع طبیعی مایعات به اعصاب مچ دست فشار می آورد. علائم معمولا پس از بارداری از بین می روند.

تورم همچنین می تواند نشانه جدی تری از پره اکلامپسی باشد، مشکلی که مربوط به بارداری است. تورم دستان شما در دوران بارداری ممکن است زمانی که علائم دیگری دارید جدی تر باشد، مانند:

  • تورم یا پف در صورت شما
  • افزایش وزن 0.9 کیلوگرم (2 پوند) یا بیشتر در یک دوره 24 ساعته
  • فشار خون بالا
  • وجود پروتئین در ادرار (آزمایش آزمایشگاهی برای بررسی پروتئین لازم است)

آیا انگشتان یا کف دست در اوایل بارداری متورم می شوند؟

در دوران بارداری بدن شما مایعات بیشتری از حد معمول نگه می دارد. این مایع اضافی می تواند در پاها و مچ پا جمع شود که می تواند باعث تورم شود. همچنین گاهی اوقات می تواند در دست ها و انگشتان شما جمع شود. این می تواند باعث تورم آنها شود.

لطفاامتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *