اعلام اسامی قاریان قرآن اعزامی به اربعین

اسامی کاروان نور اعزامی به اربعین حسینی از سوی کارگروه قرآنی کمیته فرهنگی ـ آموزشی ستاد اربعین اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اسامی همراهان کاروان نور اعزامی به اربعین متشکل از ۲۱ قاری و اعضای گروه‌های تواشیح یاسین و فلق، که به اجرای محافل قرآنی در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا خواهند پرداخت، اعلام شد.

این کاروان متشکل از ۲۱ قاری و اعضای دو گروه تواشیح بین‌المللی و همچنین ۹ نفر عوامل اجرایی و رسانه‌ای است.

جعفر عرفانیان‌ارغوانیان از خراسان رضوی، سیدمحمدعلی موسوی‌فرحبخش از کرمان، مهدی فروغی از قم، یوسف جعفرزاده از هرمزگان، محمدمهدی روحانی‌سروستانی از فارس، مصطفی احمدی‌محمدیه و سیدروح‌الله لسان‌طوسی از خراسان رضوی، سیدپارسا انگشتان از مازندران، میثم حمیدی‌نیک از قم، عرفان حسن‌زاده‌بشیر از آذربایجان شرقی، ابوالفضل قدرتی از خراسان شمالی، سیدمحمد کرمانی، حسن حکیمی، مهدی غلام‌نژاد، حمیدرضا احمدی‌وفا و مجتبی پرویزی از تهران از جمله اعضای این کاروان هستند.

از دیگر اعضای کاروان نور می‌توان به پیمان کاظمی از اردبیل، مهدی تقی‌پور و مصطفی قاسمی‌محله‌کلایی از مازندران، ابوالفضل چمن‌فارمد از خراسان رضوی، اعتصام زینعلی‌تاجانی از قم و صادق طویرسیاری، سرپرست گروه تواشیح بین‌المللی یاسین از مازندران و مسعود ابوطالبی سرپرست گروه تواشیح بین‌المللی فلق از اصفهان اشاره کرد.

این افراد در بازه زمانی عید غدیر خم تا اول ماه محرم اقدام به ثبت‌نام کردند که با توجه به سوابق، تجربیات، کیفیت تلاوت در دوره‌های اخیر و سطح امروز تلاوتشان و پراکندگی جغرافیایی انتخاب شدند.

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *