تخصیص 100 دلار برای زائران اربعین در بانک‌ها و صرافی‌ها

به گزارش آرمان زنان ، امیر هامونی مدیرعامل بازار متشکل ارزی بانک مرکزی گفت: برای خدمات‌رسانی برای زائران اربعین امام حسین(ع) بانک مرکزی تصمیم گرفته است، به ازای هر نفر به مبلغ 100 دلار از طریق شعب بانکی و صرافی‌های مجاز سراسر کشور ارز اختصاص دهد.

وی گفت:‌در این زمینه 900 شعبه بانکی و صرافی آماده خدمات‌رسانی به زائران امام حسین(ع) هستند و از مردم می‌خواهیم در شهرهای مبدأ و یا استان خود به بانک‌ها و صرافی‌ها مراجعه کرده و ارز مورد نیاز خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تهیه کنند و به روزهای منتهی به اربعین موکول نکنند.

هامونی اضافه کرد: امسال بانک مرکزی سرفصل جداگانه‌ای به نام ارز اربعین در نظر گرفته است که برای هر نفر معادل 100 دلار قابل تخصیص است. صرافی‌ها از هفته قبل شروع کردند و بانک‌ها هم از روز دوشنبه به ارائه خدمات می‌پردازند.

مدیرعامل بازار متشکل ارزی در مورد تامین دینار عراقی برای زوار هم گفت: بر اساس موجودی دینار در بازار ایران و همچنین به محض تامین دینار جدید، زائران می‌توانند معادل 100 دلار از دینار عراقی خریداری کنند که حدود 150 هزار دینار به ازای هر نفر خواهد بود که قابل تخصیص است.

 

لطفاامتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *