کاشت هلویی چیست و چطور انجام می شود؟ + مدل های کاشت ناخن هلویی

تنوعی که در کاشت ناخن وجود دارد باعث شده تا گزینه‌های زیادی برای انتخاب داشته باشیم و نسبت به مناسبت‌های مختلف مدل‌های جذابی را انتخاب کنیم. کاشت ناخن مربعی، کاشت ناخن گلدونی و … تنها بخشی از این مدل‌ها هستند که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند. در این بین در بعضی از تکنیک‌های کاشت ناخن مانند کاشت ناخن هلویی، رنگ پودری که در کاشت استفاده می‌شود به گونه‌ای است که بعد از اتمام کار می‌توانید ناخن‌هایتان را به همان شکل نگه دارید و یا با ژلیش ناخن‌های متنوع طرح‌های مختلفی را در ناخن‌های خود به وجود آورید. در ادامه مطلب با مراحل مدل کاشت ناخن هلویی و ۱۵ عکس متنوع از این مدل را مشاهده می‌کنید؛ با ما همراه باشید.

همچنین اگر به بازار کار کاشت ناخن و یادگیری این حرفه علاقه دارید، دوره آموزش کاشت ناخن با مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای و بین‌المللی برگزار می‌شود.

مراحل کاشت ناخن هلویی

در کاشت ناخن هلویی، پودر ناخن به رنگ هلویی است و با ترکیب لیکوئید برای ناخن‌ها کاشت انجام می‌شود، در مراحل زیر توضیحات کامل‌تر این مدل کاشت ناخن را می‌خوانید.

مرحله اول

ویدئو شماره ۱- مرحله اول

برای شروع ترجیحاً دست‌ها را بشویید تا ناخن‌ها تمیز باشند. سپس با عقب زن ناخن کوتیکول‌ها را به عقب بکشید و بعد از سوهان برقی برای تمیزتر شدن این قسمت از ناخن‌ها استفاده کنید.

مرحله دوم

ویدئو شماره ۲- مرحله دوم

حالا تیپ‌ ناخن را با چسب ناخن در قسمت بالایی ناخن‌های خود قرار دهید و توجه داشته باشید که تیپ‌های هم اندازه ناخن‌هایتان را انتخاب کنید. سپس به اندازه‌ای که مایل هستید با کاتر قسمت اضافی تیپ‌ها را ببرید؛ بعد با قیچی قسمت‌های کناری تیپ‌ها را به شکل دلخواه فرم دهید و سوهان بکشید. برای اینکه تیپ و ناخن همسطح باشند با سوهان برقی سطح ناخنتان را سوهان بکشید تا حالت طبیعی‌تری به خود بگیرند و تیپ از ناخن به راحتی جدا نشود.

مرحله سوم

ویدئو شماره ۳- مرحله سوم

قبل از اینکه به ناخن‌هایتان پودر ناخن بزنید ابتدا سطح ناخن‌هایتان را با پرایمر کاشت ناخن کاور کنید. حالا یک لایه از پودر کریستال کاشت ناخن را به ناخن‌هایتان بزنید، دقت داشته باشید که پودر کریستال را از نزدیک کوتیکول ناخن نزنید و کمی از این قسمت فاصله داشته باشد. حالا نوبت به پودر ناخن هلویی می‌رسد که می‌توانید با ۳ روش متفاوت روی ناخن‌هایتان قرار دهید. برای روش اول کمی از پودر ناخن را با براش در قسمت بالایی ناخن‌هایتان قرار دهید. بعد کمی دیگر از پودر ناخن را در قسمت پایینی سطح ناخنتان قرار داده و فرم دهید. حالا مقداری دیگر را برای قسمت نزدیک کوتیکول ناخن که پودر کریستال نزده بودید را قرار دهید.

مرحله چهارم

ویدئو شماره۴- مرحله چهارم

در روش دوم برای ناخن دیگرتان مقداری از پودر کاشت ناخن هلویی را در وسط سطح ناخنتان قرار دهید و به آرامی تا قسمت بالای ناخن‌هایتان پخش کنید. حالا کمی دیگر را به قسمت نزدیک کوتیکول ناخن‌هایتان بزنید، هنگام پخش کردن پودر دقت کنید که به پوستتان نچسبد. در روش سوم این بار مقدار تقریباً زیادی از پودر را بردارید و از قسمت کوتیکول ناخن به بالای ناخن‌ها بکشید و فرم دهید.

مرحله پنجم

ویدئو شماره۵- مرحله پنجم

در این مرحله کاربرد لیکوئید ناخن EMA را مشاهده می‌کنید. در مرحله‌های قبل لازم بود کمی از لیکوئید ناخن استفاده کنید تا پودر هلویی حالت ژله‌ای به خود بگیرد و بعد به ناخن‌ها بزنید. اما در این مرحله برای پودر کریستالی مقداری بیشتری از لیکوئید را استفاده کنید. ابتدا براش را کمی به لیکوئید بزنید و سپس به پودر کریستال سپس تمام قسمت ناخنتان را از این پودر کاور کنید. برای رقیق‌تر شدن پودر کمی بیشتر از لیکوئید ناخن استفاده کنید. در آخر کمی صبر کنید تا پودر خشک شود، می‌توانید چند بار به آرامی روی سطح ناخن‌ها ضربه بزنید تا از خشک شدن کاشت ناخنتان مطمئن شوید. حالا کناره‌های ناخنتان را سوهان بکشید تا فرم بهتری بگیرند و بعد ناخن‌هایتان را کمی سوهان برقی بکشید تا سطح صاف‌تری پیدا کنند و سپس ناخن‌هایتان را بافر بزنید.

مرحله ششم (آخر)

ویدئو شماره۶- مرحله ششم

برای دیزاین ناخنتان می‌توانید از نگین‌های مخصوص ناخن استفاده کنید و بعد در دستگاه LED ناخن قرار دهید تا خشک و ثابت شود. سپس سطح ناخن‌هایتان را تاپ کت بزنید و برای ۶۰ ثانیه در دستگاه LED قرار دهید. برای اتمام کار روغن کوتیکول ناخن را در سطح ناخن‌هایتان بزنید تا ناخن‌هایتان تقویت شود و آسیب کمتری ببیند.

۱۵ عکس زیبا از مدل کاشت ناخن هلویی

مدل کاشت ناخن کوتاه و شیک
عکس کاشت ناخن رنگ هلویی
عکس دیزاین ناخن با لاک هلویی و سفید
عکس دیزاین ناخن با لاک هلویی و سفید
ایده برای مدل کاشت ناخن
ایده برای مدل کاشت ناخن
مدل کاشت ناخن هلویی اکلیلی
عکس زیبای کاشت ناخن اکلیلی
انواع مدل کاشت ناخن هلویی
ایده برای طرح ناخن
مدل کاشت ناخن کوتاه
ایده برای مدل کاشت ناخن کوتاه
طرح ناخن شیک و زیبا
کاشت هلویی ساده
عکس مدل کاشت ناخن رنگ هلویی
ایده برای طرح کاشت ناخن بلند
طرح ناخن هلویی با گل بابونه
طرح ناخن هلویی با گل بابونه
مدل کاشت ناخن هلویی شاین دار
مدل کاشت ناخن هلویی شاین دار
طرح ناخن خفن
عکس دیزاین ناخن با ترکیب مشکی طلایی
عکس دیزاین ناخن هلویی
عکس دیزاین ناخن با ورق طلا
ایده دیزاین ناخن با ورق طلا
ایده دیزاین ناخن برای مهمونی

مرتبط با مطلبی که می خوانید:

آمبره ناخن چیست؟ مراحل طراحی ناخن آمبره اکلیلی شیک و جذاب

لطفاامتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *