چگونه تولد کودک را پیش بینی کنیم؟

آرمان زنان : به نقل از ویکی هاو، اگر تا به حال فال خود را خوانده اید یا نمودار تولد خود را بررسی کرده اید، احتمالاً همه چیز را در مورد پیش بینی زندگی خود بر اساس موقعیت سیارات می دانید. اگر باردار هستید یا قصد دارید باردار شوید، ممکن است تعجب کنید که آیا می توان از همین روش برای پیش بینی فرزند متولد نشده خود نیز استفاده کرد؟

این مقاله را بخوانید تا بیاموزید که چگونه می توانید نمودار تولد خود را بخوانید تا بینشی درباره بارداری، زایمان و سلامت کلی خود داشته باشید. به خاطر داشته باشید که طالع بینی نمی تواند جایگزین توصیه های پزشکی شود و بسیاری از آنها فقط جنبه سرگرمی دارد.

پیش بینی تولد کودک از روی فال

مرحله 1

زمان، تاریخ و مکان تولد خود را یادداشت کنید. هنگامی که یک نمودار تولد طالع بینی تهیه می کنید، مهم است که تا جایی که ممکن است اعداد مشخص داشته باشید. زمان، تاریخ و مکان دقیق تولد خود را مشخص کنید. معمولاً می توانید تاریخ و زمان تولد خود را در شناسنامه خود بیابید.

مرحله 2

اطلاعات خود را در وب سایت نمودار تولد وارد کنید. Astro.com و cafeastrology.com وب سایت های عالی برای ساخت نمودار شما هستند. هر دوی آنها رایگان هستند و فقط با اطلاعات تولد شما یک نمایش دقیق از نمودار تولد شما را ارائه می دهند. به یکی از آن سایت ها سر بزنید و یک حساب کاربری ایجاد کنید، سپس اطلاعات خود را وارد سایت کنید.

برخی از سایت ها نام و جنسیت شما را به عنوان بخشی از اطلاعات خود می پرسند. با این حال، اینها هیچ تاثیری بر نمودار تولد شما ندارند.

مرحله 3

«نمودار تولد دایره ای» را انتخاب کنید. نمودار دایره ای ساده ترین نمودار برای خواندن است، زیرا خانه های نجومی را به ترتیب زمانی فهرست می کند. معمولا سایت های رایگان چند گزینه در اختیار شما قرار می دهند، پس حتما یک نمودار دایره ای انتخاب کنید. سپس، روی دکمه ای که نمودار تولد شما را ایجاد می کند کلیک کنید تا بتوانید نمودار تولد خود را پیدا کنید.

برای پیش بینی زایمان، معمولاً می خواهید نمودار تولد فردی را که باردار است و زایمان می کند، دریافت کنید. با این حال، در صورت تمایل می‌توانید به نمودار تولد همسرتان نیز نگاه کنید تا پیش‌بینی‌های باروری او را بررسی کنید.

مرحله 4

به خانه پنجم نگاه کنید تا چشم انداز بچه دار شدن را مشخص کنید. نمودار تولد دایره ای همه چیز را بر اساس خانه تقسیم می کند، بنابراین هر تکه از دایره برچسب گذاری می شود. هر خانه در نمودار تولد شما چیزی متفاوت را نشان می دهد و خانه پنجم مربوط به بچه دار شدن است. اگر خانه پنجم توسط مشتری، زهره و ماه اشغال شده باشد، به این معنی است که احتمال بچه دار شدن شما بیشتر است. اگر سیاراتی مانند راهو، کتو، مریخ یا خورشید وجود داشته باشد، احتمال بچه دار شدن شما کمتر است.

به یاد داشته باشید که پیش بینی های طالع بینی حقایق عینی نیستند و نمی توانند جای علم پزشکی واقعی را بگیرند.

مرحله 5

علامت خانه پنجم خود را بررسی کنید تا ببینید چقدر پربار خواهید بود. با بررسی حلقه بیرونی نمودار تولد خود می توانید ببینید خانه شما کدام علامت است. به طور معمول، اگر علامت خانه پنجم شما عقرب یا ماهی باشد، احتمال اینکه فرزندان زیادی داشته باشید بیشتر است. با این حال، برج سنبله، برج حمل و اسد از نشانه های کم ثمر تلقی می شوند.

هر نشانه دیگری اغلب نتایج متفاوتی ایجاد می کند.

مرحله 6

خانه های هفتم، هشتم و نهم را از نظر فعالیت جنسی و سلامتی بررسی کنید. اگر سیارات خوبی مانند مشتری، زهره و ماه این خانه ها را اشغال کنند، شانس خوبی برای داشتن بارداری و تولدی شاد و سالم وجود دارد. با این حال، اگر آنها توسط راهو، کتو یا مریخ اشغال شده باشند، ممکن است شانس کمتری برای باردار شدن یا داشتن تجربه مثبت زایمان وجود داشته باشد.

شما همچنین می توانید خانه اول خود را بررسی کنید، زیرا نشان دهنده سلامت شما و اجدادتان است.

مرحله 7

چندین بار در نمودار تولد خود به دنبال مشتری باشید تا شانس بیشتری برای بارداری داشته باشید. مشتری در طالع بینی نشان دهنده رشد، انبساط، شفا، سعادت، خوش شانسی و معجزه است. اگر مشتری را در سراسر جدول تولد خود بافته کرده اید، احتمال زیادی وجود دارد که به زودی باردار شوید یا فرزند خود را به دنیا بیاورید.

مرحله 8

تاریخ زایمان فرزندتان را با خانه پنجم و نهم پیش بینی کنید. اگر نمی‌دانید کی قرار است فرزندتان به دنیا بیاید، خانه پنجم و نهم هر دو والدین را بررسی کنید. اگر مشتری و یا زحل در خانه 5 و یا 9 قرار دارند، به این معنی است که فرزند شما تقریباً 9 ماه پس از بررسی نمودار خود به دنیا خواهد آمد.

علاوه بر این، مریخ حدود 2.5 ماه قبل از تولد فرزند در نمودار تولد والدین در خانه پنجم یا نهم قرار خواهد گرفت.

مرحله 9

خانه 10، 7 و 5 خود را بررسی کنید تا علائم بد را تفسیر کنید. برخی از اخترشناسان می گویند که اگر ماه در خانه دهم، مشتری در خانه هفتم باشد و ارباب پنجم مشتری نباشد، پس خطر سقط جنین شما از اکثر موارد بیشتر است. با این حال، به خاطر داشته باشید که طالع بینی نمی تواند این را به درستی پیش بینی کند و بارداری شما ممکن است خوب باشد.

مرحله 10

به خانه پنجم خود نگاه کنید تا ببینید بارداری شما چگونه پیش خواهد رفت. اگر خانه پنجم شما توسط راهو، کتو، مریخ یا زحل اداره می شود، اخترشناسان می گویند که ممکن است بارداری یا زایمان سخت تری نسبت به بقیه داشته باشید. این گیاهان مملو از بدخواهی در نظر گرفته می شوند، بنابراین بسیاری از اخترشناسان بر این باورند که آنها نشانه چیزهای بدی هستند که در آینده خواهند آمد.

به خاطر داشته باشید که طالع بینی علمی نیست و فقط یک پزشک می تواند به شما بگوید که بارداری شما چقدر خطرناک خواهد بود.

مرحله 11

مراقب زحل باشید تا هر مشکلی را پیش‌بینی کنید. زحل یکی از بدترین سیارات در رابطه با زایمان در نظر گرفته می شود. اگر متوجه یک زحل قوی، چه در خانه پنجم خود و چه در هر نقطه از نمودار تولد خود شوید، اخترشناسان می گویند که ممکن است شانس بیشتری برای مرده زایی داشته باشید. به یاد داشته باشید که طالع بینی علمی نیست و فقط یک پزشک می تواند به شما بگوید که آیا مرده به دنیا می آورید یا خیر.

اگر نگران هر یک از این پیش‌بینی‌های منفی هستید، سعی کنید از کریستال‌ها و سنگ‌های قیمتی برای مهار انرژی خوب و نفی هرگونه بدشانسی استفاده کنید. می‌توانید از طالع‌شناس محلی‌تان توصیه‌هایشان را بر اساس نمودار تولد خاص خود بپرسید.

لطفاامتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *