رویداد نگاهی به گذشته شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما: به نقل از ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، آقای یقتین عضو هیئت‌مدیره شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران – بافق در این رویداد گفت: تأسیس مرکز نوآوری سنگ‌آهن از اقدامات در حال اجراست. همچنین دو روز پیش در رویداد اینوتکس صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر با آستان قدس رضوی نیز منعقد شد.

یقتین افزود: مهم‌ترین مشکل صنایع معدنی تأمین آب است که همت شرکت‌های دانش‌بنیان را می‌طلبد.

مدیر کارخانه گندله‌سازی سه چاهون در این ریورس پیچ گفت: راهکار مناسب برای بازیابی ۴۰۰ هزار تن نرمه گندله، بهبود عملکرد گریت پلیت‌ها و رفع اختلالات در طول فرایند خشک کنی و پیش گرم، ارائه راهکار برای جایگزینی بنتونیت (یکی از مواد افزودنی گندله‌سازی) و تولید مواد شیمیایی فلوکالانت که وارداتی است.

کمالی افزود: استخراج عناصر باارزش از باطله‌های معدنی از دیگر زمینه‌های همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان است.

پرنیانی مدیر فنی کارخانه گندله‌سازی سه چاهون در ادامه ریورس پیچ پارک فناوری پردیس گفت: تولید روغن و گریس مصرفی ماشین‌آلات و تجهیزات که وارداتی است از نیاز‌های ما در مجموعه معدن است.

جلوگیری از امحای روغن و گریس‌های مصرفی، تولید نوار نقاله عریض و ساخت ولو اسلاری در سایز‌های مختلف و جلوگیری از واردات از دیگر نیازمندی‌هایی است که شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند همکاری کنند.

رجبی رئیس تولید کارخانه گندله‌سازی سه چاهون آخرین سخنرانی بود که چالش‌های پایش ابعاد گندله با استفاده از پردازش تصویر، تولید آجر‌های نسوز کوره، دوربین پایش وضعیت کوره و ساخت دستگاه بریکر را مطرح کرد.

در ادامه مسئولان شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران به مذاکرات B۲B با شرکت‌های دانش‌بنیان پرداختند.

لطفاامتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *