رها شدگی ۸ هزار معتادمتجاهر در تهران / گلایه پلیس از نبود ظرفیت مراکز نگهداری

به گزارش ایسنا، معتادان متجاهر پدیده جدیدی در شهر تهران نیستند و سال‌هاست که حضور و تجمع آنان در برخی از نقاط، معابر و حتی محلات منجر به حواشی و البته طرح وعده‌های مختلفی در مورد آنان شده است. در این شرایط یکی از جدی‌ترین وعده‌هایی که در مورد معتادان متجاهر داده شد، وعده علیرضا زاکانی، شهردار تهران بود که از همان روزهای نخست حضور در ساختمان خیابان بهشت اعلام کرد که تمامی معتادان متجاهر شهر تهران را جمع آوری خواهد کرد. از جمله آخرین وعده‌های زاکانی در مورد معتادان متجاهر می‌توان به اظهارات وی در ۲۵ آذرماه سال ۱۴۰۰ و در جریان بازدیدش از یکی از مناطق شهر تهران اشاره کرد که وعده داد طی دو ماه آینده تمامی معتادان متجاهر شهر تهران را جمع آوری کند.

وی ادامه داد: البته ظرفیت هایی را خود پلیس و همچنین عزیزان در سپاه اضافه کردند که این مربوط به خود آنها بوده و دیگر دستگاه ها که دارای مسئولیت هم هستند، کاری نکرده اند.  

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره اینکه تهران به چه تعداد ظرفیت برای نگهداری از معتادان متجاهر نیاز دارد، نیز گفت: هنوز حدود ۷ تا ۸ هزار معتاد متجاهر رها شده در شهر تهران داریم که جایی برایشان نیست. این‌ها هنوز در سطح شهر تهران هستند که ما امیدواریم و پیگیر هم هستیم که ظرفیت‌هایی برای نگهداری و بازپروری آنان ایجاد شود.  

انتهای پیام

لطفاامتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *