امبر هرد دستمزد ۲۲٫۵ میلیون دلاری جانی دپ را از بین برد

فارس: به گزارش ورایتی، نماینده جانی دپ روز دوشنبه ۲ آوریل اعلام کرد جانی دپ قرار بود برای بازی در ششمین فیلم «دزدان دریایی کاراییب» ۲۲٫۵ میلیون دلار دریافت کند با این حال دیزنی پس از انتشار ادعای امبر هرد مبنی بر اتهامات مربوط به آزار خانگی تصمیم گرفت که «در راهی متفاوت» گام بردارد.

جک ویگام نماینده دپ در آژانس هنرمندان شهادت داد که مقاله دسامبر ۲۰۱۸ واشنگتن پست تاثیر «فاجعه بار» بر حرفه دپ داشت.

ویگام گفت: دپ ۸ میلیون دلار برای «شهر دروغ‌ها»، ۱۰ میلیون دلار برای «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» و ۱۳٫۵ میلیون دلار برای «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل والد» به دست آورد که همگی در سال ۲۰۱۷ فیلمبرداری شدند. او همینطور در پاییز ۲۰۱۸، برای فیلم مستقل «در انتظار بربرها» یک میلیون دلار درآمد داشت و قرار بود ۳ میلیون دلار برای فیلم مستقل «میناماتا» نیز در اوایل سال ۲۰۱۹ دریافت کند.

به گفته این وکیل، آن مقاله اما موفقیت شغلی دپ را متوقف کرد.

ویگام تاکید کرد: این اتفاق یک فاجعه مرگبار برای دپ در جامعه هالیوود بود. پس از انتشار آن مقاله، تامین مالی فیلم «میناماتا» متزلزل شد و دپ مجبور شد برای نجات این پروژه از بخشی از غرامت خود صرف نظر کند. دپ از آن زمان تاکنون در فیلمی ظاهر نشده است.

این وکیل اعلام کرد در سال ۲۰۱۹ فهمید که دپ در ششمین فیلم «دزدان دریایی کاراییب» بازی نخواهد کرد. فیلمی که به گفته این وکیل، دپ قرار بود برایش ۲۲٫۵ میلیون دلار دریافت کند.

وکیل هرد البته خاطرنشان کرد که دپ هرگز قرار نبوده برای این فیلم قراردادی به مبلغ ۲۲٫۵ میلیون دلار ببندد.

لطفاامتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *