ضرورت معرفی و شناساندن واقعه غدیر در جهان

به گزارش آرمان زنان  و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سفارت و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نیجریه با همکاری مشترک مرکز فرهنگی و آموزشی الهدی در ابوجا، بخش فرهنگی جنبش اسلامی نیجریه و دیگر نهاد‌های مذهبی و علمی، نشست و گردهمایی «غدیر، ولایت و امامت» را در ابوجا برگزار کرد.
در این نشست که شخصیت‌های علمی و دانشگاهی نیجریه و دانش آموختگان حوزه علمیه قم حضور داشتند، علی بک سفیر کشورمان در نیجریه به بیان فلسفه حادثه غدیر و برخی شاخص‌های مهم در این رویداد تاریخی پرداخت.
رایزن فرهنگی کشورمان در نیجریه نیز با تبریک فرارسیدن عید غدیر، بر ضرورت معرفی و شناساندن رویداد غدیر به عنوان حلقه وصل دو اصل بزرگ دین یعنی نبوت و امامت، تأکید کرد.
مجید کامرانی تلاش مضاعف بر برجسته‌سازی واژگان عدالت، انتظار، دفاع، مقاومت، ایثار، شهادت، هوشیاری، بصیرت و استکبار ستیزی در گفتمان‌های ولائی و علوی را یادآور شد.
وی همچنین ترویج و توسعه سبک زندگی علوی در جامعه، برند سازی روز علوی و اعلام یک روز از هفته به عنوان روز علوی در نیجریه را ضروری دانست.
در ادامه، نکاتی پیرامون موضوع اهمیت ولایت، امامت و حکمرانی، ضرورت حفظ وحدت، تشکیل امت واحده، جامعه علوی و خصوصیات آن، امامت و ولایت در آیات و روایات، مطرح شد.

لطفاامتیاز دهید
سلامت خانواده

علت گرفتگی عضلات شکم در زنان

به گزارش سلامت نیوز، گرفتگی عضلات شکم در زنان می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که به‌طور معمول از عوامل فیزیولوژیکی و پاتولوژیکی نشأت می‌گیرند. این

اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *