رونق تولید محتوا با ورود شرکت های دانش بنیان

به گزارش آرمان زنان به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تولید محتوا امروزه به یکی از مهم‌ترین حوزه‌های فناورانه‌ای تبدیل شده است که اگر آن را به‌خوبی درک کنیم، می‌توان در زمینه‌های مختلف موفق ظاهر شد. محتوا سازی دارای مراحل مختلفی است و می‌تواند اهداف متفاوتی را نیز به دنبال داشته باشد.
فعالیت شرکت خلاق تحلیلگران عصر اطلاعات، تولید محتوا در حوزه‌های مختلف و در قالب، متن، عکس، صوت، ویدیو، پویانمایی و مواردی ازاین‌دست در بستر اینترنت است. همچنین این شرکت خلاق مشاوره، مدیریت و راهبری روابط عمومی دیجیتال به سازمان‌ها نیز ارائه می‌دهد.
اقدامات متنوعی در این شرکت خلاق انجام شده که ازجمله آن می‌توان به تولید مستند‌های صنعتی و همچنین مشاوره رسانه‌ای و روابط عمومی برای مجموعه‌های بزرگ و کوچک دولتی و خصوصی، راه‌اندازی رسانه آرت‌تاکس در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه کیدتاکس در حوزه‌ی کودکان، انتشار بیش از ۱۰۰ شماره ماهنامه تحلیلی و انتشار نزدیک به ۲۰ هزار عنوان ویدیوی تولیدی در حوزه‌های مختلف به زبان فارسی در اینترنت اشاره کرد.
این شرکت خلاق در دو دوره کنفرانس شهر هوشمند، مسئولیت تولید محتوا را به عهده داشته است و همچنین در حوزه‌های مختلف تولید محتوا و خبری در سال‌های مختلف با نمایشگاه الکامپ، الکام‌استارز، اینوتکس و رویداد ملی سیلیکون‌ایران همکاری داشته است. چاپ کتاب در حوزه‌های فناوری اطلاعات و مستند‌های تحقیقی نیز بخش دیگری از فعالیت‌های این شرکت خلاق است.
فعالیت این شرکت خلاق متمرکز بر سه اصل محتوا، فرهنگ و ارتباطات است و همچنین در حوزه محتوای ویدیویی اختصاصی برای حوزه‌ کودک، بیش از 2 هزار عنوان ویدیو تولید کرده است. با حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این شرکت خلاق برای حدود ۲۵ نفر به‌صورت مستقیم و ۳۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

لطفاامتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *