روش هایی برای تکان‌دهنده‌ترین ارگاسم‌های مردانه

برای داشتن یک رابطه گرم باید دلایل تکان‌دهنده‌ترین ارگاسم‌های مردانه را بشناسید و اینکه زنان چه کارهایی می‌توانند برای آن انجام دهند. در این مطلب چیزهایی که در مورد کمک به همسرتان برای داشتن ارگاسم قوی‌تر و طولانی‌تر باید بدانید، آورده شده است.

یک هشدار قبل از شروع: برای شگفتی‌ها و تضادهای ظاهری آماده باشید. به نظر می رسد که ارگاسم های مردانه آنقدر که گاهی به نظر می رسد تک ذهن هستند و در عین حال بسیار پیچیده تر هستند. همانطور که مردان به مهارت و تکنیک حساس هستند، به همان اندازه از خلق و خوی، تنظیمات و زمان بندی نیرو می گیرند. سرگرمی – برای او و شما – این است که استراتژی‌های زیر را با هم ترکیب کنید تا ببینید چه اتفاقی خواهد افتاد.

تا سر حد مرگ دوستش داشته باشید

به نظر من بزرگترین راز در مورد ارگاسم مردان این است که نشان می دهد مردان هم چقدر میتوانند آسیب پذیر و حساس باشند. شگفتی من در مصاحبه با مردان برای این بود که تنها یکی از آنها گفت که از رسیدن به ارگاسم از طریق رابطه جنسی دهانی لذت می برد. این مساله ای بود که انتظار داشتم در زمره موارد بسیار محبوب مردان باشد.

ما مردها واقعاً به دنبال همان چیزهایی از رابطه جنسی هستیم که زنان هستند: عشق، پذیرش و صمیمیت. لحظه ارگاسم زمانی است که این نیازها بیشتر آشکار می شود و مردان – حتی مردان متاهل – از برهنه شدن احساسی عصبی می شوند.

پل، یک مدیر اجرایی 35 ساله در مورد اینکه چگونه همسرش گاهی اوقات هنگام آمدن او با عشق صورت او را نوازش می کند، صحبت کرد. او می گوید: «این در مورد این است که او نشان دهد که واقعاً من را می خواهد. به مرد خود بگویید که چقدر دوستش دارید و به او اهمیت دهید.

رابطه ای فقط برای خودش

یک ارگاسم خوب برای یک مرد معادل جنسی یک نوشیدنی خنک و آرامش بخش در پایان روز کاری است: یک پاداش رضایت بخش برای یک کار خوب انجام شده. بخش عمده‌ای از رضایتی که مردان از رابطه جنسی به دست می‌آورند، تقویت اعتماد به نفس است .

نکته این است که بسیاری از مردان تا زمانی که به این هدف نرسند به خود اجازه نمی دهند که ارگاسم خود را بچشند. ویل می‌گوید: «اجرا در درجه اول است، ارگاسم من در درجه دوم قرار دارد. زمان‌هایی وجود دارد که من فقط می‌خواهم رابطه داشته باشم، اما اساساً هدف من این است که همسرم هر برخورد جنسی را کاملاً رضایت‌بخش بداند.»

درمانگران جنسی به شما خواهند گفت که اگرچه این رویکرد تحسین برانگیز است – بهتر است مردان بیش از حد نگران ارگاسم شریک زندگی خود نباشند.

به مرد خود یک شب مرخصی بدهید. او را تشویق کنید تا بدون نگرانی در مورد مراقبت از شما، روی لذت بردن خودش تمرکز کند. دو راه اساسی برای این کار وجود دارد. یکی این است که وقتی عشق ورزی شما داغ می شود به او بگویید که می خواهید این رابطه فقط برای او باشد و هر کاری که به او احساس خوبی می دهد انجام دهد. مورد دیگر این است که او را تشویق کنید که منفعلانه دراز بکشد و اجازه دهید از طرف شما خوشحال شود. رابطه درمانگران می گویند این روش بهتری است، زیرا او را قادر می سازد به جای آنچه که انجام می دهد، به طور کامل روی احساسات خود تمرکز کند.

یک درمانگر ازدواج و رابطه جنسی در مؤسسه فینیکس در شیکاگو، می‌گوید بسیاری از مردان به سختی می‌توانند کنترل خود را در حین رابطه جنسی کنار بگذارند. پس تعجب نکنید، اگر مدتی طول کشید تا شوهرتان به راحتی خود را به شما بسپارد. صبور ، اما محکم باش. او یاد خواهد گرفت که آن را دوست داشته باشد.

ذهن او را برای داشتن رابطه جنسی تحریک کنید

اگر از هر مردی بپرسید میگوید پرهیز قوی ترین داروی غریزه جنسی در جهان است. با به کارگیری برخی از تاکتیک‌های جنسی در طول روز،میتوانید از لحاظ ذهنی او را آماده و هیجان زده برای برقراری رابطه جنسی کنید. گاهی به او زنگ بزنید،شیطنت کنید و برخی مسائل بین خودتان را به او یادآوری کنید.
همان انگیزه‌ای که انسان وقتی از یک سفر جاده‌ای به خانه می‌رسد برای استراحت و آرام دارد در هر دوره عاشقانه‌ای در کار است. در نهایت با ادامه معاشقه، تنش عضلانی ایجاد می شود و ناحیه تناسلی آماده میشود و در نتیجه فشار برای رهاسازی به طور پیوسته افزایش می یابد. هر چه فشار بیشتر باشد، لذت بیشتری در هنگام رهاسازی خواهد داشت، زیرا انقباضات یا قوی‌تر هستند یا بیشتر طول می‌کشند.

رابطه جنسی طولانی تری داشته باشید

ما مردها می دانیم که هر چه رابطه طولانی تر باشد، ارگاسم برای خودمان و همسرمان قوی تر است.اما در عین حال یک استرس خاصی برای فورا به انزال رسیدن هم داریم.

ترفند برای شما این است که به شوهرتان کمک کنید این الزام را کنار بگذارد تا رابطه جنسی به اندازه کافی طول بکشد تا یک اوج واقعاً پرهیجان را تجربه کند یک روش که ممکن است نیاز به تمرین داشته باشد، “تکنیک فشار” نامیده می شود. درست قبل از اینکه ارگاسم او قریب الوقوع ظاهر شود، انگشت شست خود را در یک طرف قاعده آلت تناسلی و نوک انگشتان اشاره و انگشتان میانی را در طرف دیگر قرار دهید، سپس فشار دهید. سپس می توانید دوباره صعود متقابل خود را به قله آلت تناسلی آغاز کنید.

غافلگیرش کنید

یک غافلگیری جنسی می تواند یک اوج قدرتمند ایجاد کند. گاهی اوقات شما نیاز دارید که تمام هرج و مرج و بهم ریختگی زندگی مدرن را از بین ببرید. هر چیزی از فشار شغلی گرفته تا مشکلات مالی، مشکلات بچه‌ها تا بی‌حوصلگی در اتاق خواب می‌تواند بین شما و عمیق‌ترین علایق مردتان قرار بگیرد. خودانگیختگی می تواند به او کمک کند تا به هوش بیاید. زمان خوبی برای امتحان کردن، صبح آخر هفته است. معمولاً زمانی است که مردان آرامش بیشتری دارند و سطح تستوسترون آنها در اوج است.

شاید اعتراف به این موضوع صحیح نیست، اما حقیقت این است که وقتی ارگاسم قریب الوقوع است، تنها یک منطقه ارگاسم مردانه وجود دارد و شما می دانید که کجاست. مریلین ولکر، اد.د.، متخصص جنسی در میامی، می‌گوید: «این بدان معنا نیست که مردان دوست ندارند آنها را ببوسند یا نوازش کنند، اما وقتی صحبت از ارگاسم به میان می‌آید، می‌توان با آلت تناسلی شروع کرد و به آن پایان داد.

رابطه جنسی بدون تشریفات را امتحان کنید

برانگیختگی یک چیز اسرارآمیز و قدرتمند است، و گاهی اوقات رها کردن دیوانه‌وار یک انسان سریع و شهوت‌آمیز می‌تواند نقطه اوجی ایجاد کند که به اندازه یک دوی ماراتن انفجاری است. من گمان می‌کنم که این ارتباطی با مدارهای جنسی صدساله‌ای دارد که به آن اشاره کردیم: س.ک.س بدون تشریفات می‌تواند به مخازن عمیق غریزه نفوذ کند.

مناطق ممنوعه را کاوش کنید

همانطور که ما مردان روی آلت تناسلی خود متمرکز هستیم، نقاط استراتژیک دیگری نیز وجود دارد که وقتی تحریک می شوند، می توانند ما را به اوج لذت جنسی برسانند. برخی از مردان می گویند که نوازش بیضه ها این حس را تشدید می کند. به نظر می رسد سایر نقاط حساس بیشتر به سلیقه شخصی بستگی دارد.

پروستات او را تحریک کنید

ماساژ پروستات می تواند منجر به ارگاسم شدید و طولانی مدت شود. برای پیدا کردن پروستات، به آرامی انگشتی را که به خوبی روان شده است، حدود یک اینچ وارد مقعد او کنید، سپس انگشت خود را حرکت دهید.

لطفاامتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *