روایت فرمانداری اهواز از علت «اصلی» لغو کنسرت: ترافیک، تجمع و اعتراض رانندگان!

روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان اهواز روز پنجشنبه با صدور بیانیه ای در خصوص لغو کنسرت سیروان خسروی در سینما هلال این شهر اعلام کرد: ترافیک شهری و رعایت نکردن پروتکلهای بهداشتی کرونایی علت لغو یک کنسرت در اهواز بود.

به گزارش «انتخاب»،  روابط عمومی فرمانداری اهواز علت اصلی لغو این کنسرت در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری را تجمع و ترافیک شدید در درب ورودی سینما هلال در ساعات اجرای کنسرت و به دنبال آن اعتراض رانندگان و شهروندان، پلیس راهنمایی و رانندگی بود که خواستار تصمیم گیری در این خصوص شد.

در ادامه این بیانیه آمده است همچنین عدم رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا در اجرای کنسرت از دیگر موضوعاتی است که باعث دانشگاه علوم پزشکی شده و مکاتباتی در این خصوص از سوی دانشگاه به این فرمانداری انجام شد.

روابط عمومی فرمانداری اهواز تاکید کرد با توجه به موارد ذکر شده، در صورتی که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مکان دیگری در اهواز را با دارا بودن شرایط لازم برای برگزاری کنسرت انتخاب کند، با اجرای کنسرت موافقت می شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است؛ شورای تامین شهرستان اهواز به دلایل مذکور با برگزاری کنسرت در تاریخ ۳۰ و ۳۱ تیرماه در سینما هلال موافقت نکرده و در خصوص برگزاری دیگر کنسرت ها نیز تصمیم گیری می کند.

لطفاامتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *