رامبد جوان: شبکه نسیم توضیح بدهد چرا دیشب «خندوانه» پخش نشد

صبا: مجری «خندوانه» با توضیح درباره ساختار مسابقه «قاتی‌بازی»، تلویحا از پخش نشدن این برنامه در روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت انتقاد کرد.

رامبد جوان طراح و مجری «خندوانه» امشب ۲۷ اردیبهشت ماه در گفتگو با صفحه اینستاگرام این برنامه، گفت: امشب افتتاحیه «قاتی‌بازی» پخش می‌شود. من عذرخواهی کنم که دیشب برنامه پخش نشد. ما برنامه داشتیم، آماده، دقیق و کامل. شبکه نسیم باید توضیح بدهد که چرا پخش نشد. این حق شماست که بدانید چرا این تصمیم گرفته شده است.

او درباره مسابقه «قاتی‌بازی» توضیح داد: ۹ گروه ۲ نفره به مسابقه آمدند. خودشان همدیگر را انتخاب کردند که تیم شدند و از فردا شب مسابقه آغاز می‌شود. آیتم‌های جالب، بانمک و نویی طراحی کردیم که فکر می‌کنم خیلی تماشایی باشد.

این مجری ادامه داد: مسابقه تا اواخر تیرماه طول می‌کشد. البته ما هرشب «قاتی‌بازی» نداریم. شب‌هایی کنداکتور کلاسیک «خندوانه» را هم داریم: مهمان، جناب‌خان، استندآپ و… . در بعضی شب‌های «قاتی‌بازی» هم ممکن است جناب‌خان را به عنوان یک آیتم مفرح لذت‌بخش داشته باشیم.

جوان با اشاره به ساختار مسابقه «قاتی‌بازی» بیان کرد: دلمان می‌خواهد رای‌گیری مردمی داشته باشیم، ولی بعید می‌دانیم شدنی باشد و فعلا نداریم.

او در پایان گفت: من اینجا باید از جانب خودم و همه بچه‌های «خندوانه» بگویم که ما در این شرایطی که مردم ایران در آن گرفتار شدند، هم‌دردی می‌کنیم و امیدواریم هرچه زودتر این مشکلات تمام شود. کاری که الان از ما برمی‌آید، این است که بتوانیم «خندوانه» را سرحال و قبراق تقدیمشان کنیم. تماشای «خندوانه»، «دورهمی»، «عصر جدید» و… کمی فشارهای روز را کم کند.

لطفاامتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *