جنیفر لوپز و بن افلک ۱۷ سال پس از بهم زدن، ازدواج کردند

پس از ۱۷ سال، عشق جنیفر لوپز، خواننده و هنرپیشه و بن افلک، سینماگر هالیوود به ثمر نشست و این دو در کلیسای کوچکی در لاس وگاس با هم ازدواج کردند.

جنیفر لوپز این خبر را در وبسایت رسمی‌اش همگانی کرد و نوشت که بالاخره ازدواج کردند. «عشق زیباست. عشق مهربان است و البته صبور.»

این خواننده و هنرپیشه آمریکایی پس از ازدواج‌اش با بن افلک اسمش را نیز به «جنیفر لین افلک» تغییر داده است.

این زوج روز شنبه با هواپیما به لاس وگاس رفتند و در کلیسای کوچکی با ۴ زوج دیگر در انتظار بودند تا در نهایت نوبت آنها شود. بعد هم خیلی ساده مراسم ازدواج شان را برگزار کردند.

خانم لوپز در ادامه نوشت: «راست می‌گویند تنها چیزی که انسان به آن نیاز دارد عشق است و بس! و من به خاطر فراوانی عشق، داشتن یک خانواده شاد با پنج فرزند، و داشتن یک زندگی که هیچ‌گاه تا این حد دلیل برای امیدواری به آینده را در آن تجربه نکرده بودم، قدردان و سپاسگزارم.»

جنیفر لوپز، ۵۲ ساله اوایل آوریل امسال در وبسایتش تایید کرد که برای بار دوم با بن افلک ۴۹ ساله نامزد شده است. ⁠رابطه پیشین لوپز و افلک در ماه ژوییه ۲۰۰۲ آغاز شد و این دو چندین ماه بعد در نوامبر همان سال نامزد شدند.

⁠قرار بود که آنها در پاییز سال بعدش ازدواج کنند، ولی فقط چند ماه مانده به مراسم عروسی، رابطه آنها به هم خورد و در ژانویه ۲۰۰۴ نامزدی خود را پایان یافته اعلام کردند.

رابطه جدید آنها بعد از اینکه جنیفر لوپز از الکس رودریگز ستاره بیسبال جدا شد و بن افلک نیز جدایی خود را از آنا دی آرماس، هنرپیشه سینما اعلام کرد، دوباره شکل گرفت.

منبع: بی بی سی

لطفاامتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *