فواید دستگاه ایر کولینگ

قطعاً بهره بردن از کولینگ لیزر در کلینیک‌ های لیزر فواید بسیار زیادی دارد و ما قصد داریم که در این محتوا به مزایای استفاده از دستگاه خنک کننده لیزر بپردازیم. تا کلینیک‌ ها به سراغ خرید ایر کولینگ بروند و انواع خنک کننده‌ های لیزر را در همین راستا بشناسند تا در نهایت بهترین انتخاب را برای کلینیک خود انجام دهند.

همانطور که می‌ دانید دستگاه‌ های کولینگ با توجه به نامی که دارند به خنک کنندگی هرچه بهتر در هنگام لیزر کمک می‌ کنند و باعث می‌ شوند که حرارت بسیار بالای لیزر آسیبی به سطح پوست وارد نکند.

این قدرت خنک کنندگی بالا با ایجاد بی‌ حسی یک لیزر عالی را برای شما به ارمغان خواهد آورد برند. بهینا پرتو به عنوان تولید کننده انواع خنک کننده‌ های لیزر اقدام به تولید بهترین دستگاه خنک کننده لیزر کرده است. تا افراد بتوانند مناسب‌ ترین کولینگ‌ ها را به صورت کاملاً منصفانه با قیمتی مناسب از این برند ایرانی خریداری کنند.

خرید کولینگ‌ لیزر

بدون تردید خرید ایر کولینگ لیزر دارای نکات مثبت بسیار زیادی است. زیرا دستگاه خنک کننده لیزر تحولی عظیم را برای فرایند لیزر به وجود آورده است و کولینگ لیزر با قابلیت‌ های بسیار پیشرفته و جذابی که دارد کمک می‌ کند که افراد به هیچ عنوان در هنگام لیزر درد و سوختگی را متوجه نشوند.

جهت انجام خرید خنک کننده لیزر باید سعی کنید که مرجعی معتبر را در این زمینه بشناسید و مرجع بهینا پرتو به عنوان یک برند ملی انتخاب خیلی خوبی برای شما خواهد بود.

زیرا تمام محصولاتی که در این سایت عرضه شده‌ اند دارای قطعات ایرانی و با کیفیت هستند که از دوام بالایی برخوردارند. اما در مقایسه با دستگاه‌ های خارجی قیمت منصفانه‌ تری دارند. در نتیجه کلینیک‌ های لیزر می‌ توانند با میزان کمتری از هزینه بهترین دستگاه خنک کننده را خریداری کنند.

بهتر است که هنگام انجام خرید به نکات مختلفی دقت داشته باشید. نکاتی مانند میزان بودجه شما، نوع توقع و انتظاری که از دستگاه خنک کننده دارید و ویژگی‌ های دستگاه خنک کننده مورد نظر همه و همه قطعاً روی خرید شما اثرگذار هستند و با دقت به این موارد می‌ توانید خریدی رضایت بخش را تجربه کنید.

مزایای استفاده از دستگاه خنک کننده لیزر

کمک گرفتن از دستگاه خنک کننده لیزر نکات مثبت زیادی را با خود به همراه خواهد داشت. زیرا کولینگ لیزر یکی از بهترین دستگاه‌ هایی است که به همراه لیزر استفاده می‌ شود و این فواید باعث شده‌ اند که اکثر کلینیک‌ های مجهز سعی کنند با خرید ایر کولینگ، لیزر بدون درد را برای مشتری‌ های خود به ارمغان بیاورند.

انواع خنک کنندههای لیزر ماهیت خنک کنندگی دارند. اما مزایا و ویژگی‌ های آن ها شاید با هم متفاوت باشند. اما به طور کلی قصد داریم که به مزایای استفاده از خنک کننده‌ ها در هنگام لیزر بپردازیم که عبارتند از:

  • کاهش درد و التهاب در هنگام لیزر
  • جلوگیری از ایجاد سوختگی روی سطح پوست هنگام لیزر و پس از آن
  • کاهش سوخت و ساز سلولی روی قسمتی از پوست و بی‌ حس کردن آن ناحیه
  • تسکین دهنده هرگونه احساس سوزش
  • کمک به افزایش طول عمر موتور لیزر با خنک کنندگی بالایی که دارد.
  • قابل استفاده و دارای کاربرد برای کلینیک‌ های لیزر و زیبایی و فیزیوتراپی
  • قابلیت تنظیم دما برای کسانی که نسبت به سرمای زیاد حساس هستند. دارای فن‌ های قدرتمند با صدای کم
  • قابلیت نصب روی دستگاه‌ های لیزر متفاوت
  • دارای قطعات با کیفیت ایرانی
  • عدم نیاز به بی‌ حسی موضعی یا تزریقی روی سطح پوست
  • دوام و طول عمر بالا

در صورتی که برند معتبر بهینا پرتو را انتخاب کنید و خرید خود را از این برند انجام دهید،  می‌ توانید از تمام این مزایا به صورت کامل برخوردار شوید. زیرا قطعات محصولات تولید شده توسط این برند کاملا ملی و ایرانی هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند و این مزایا و کاربرد ها را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

فواید دستگاه ایر کولینگ

قیمت دستگاه ایر کولینگ

قیمت دستگاه کولینگ لیزر با توجه به برند منتخب شما کاملاً متغیر و متفاوت خواهد بود. زیرا هر برند قیمت مشخصی را برای تولیدات خود در نظر می‌گیرد. برای مثال برند های خارجی به علت اینکه بسیار معروف هستند و در سرتاسر جهان خریداران زیادی را به خود اختصاص داده‌ اند، قیمت بالاتری را برای تولیدات خود تعیین می‌ کنند و در مقابل برخی از برندهای ایرانی هم همین مسیر را در پیش گرفته‌ اند.

اما در میان تمام این موارد برند ایرانی بهینا پرتو تمام تلاش خود را کرده است که در جهت رضایت مشتری قدم بردارد و ضمن تولید انواع خنک کننده‌های لیزر در کیفیت بالا، سعی کرده است که خرید ایر کولینگ با قیمت بسیار مناسب‌ تر از سایر مراجع فروش را هم برای خریداران رقم بزند. تا کلینیک‌ های لیزر بتوانند دستگاه خنک کننده لیزر با کیفیت و با دوامی را با قیمت مناسب خریداری کنند و تا سال‌ های طولانی از آن استفاده داشته باشند.

کاربرد دستگاه ایر کولینگ برای تزریقات زیبایی چیست؟

همانطور که در امر بررسی مزایای کولینگ لیزر اشاره کردیم این دستگاه برای تزریقات زیبایی در کلینیک‌ های زیبایی نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد. اما سوالی که پیش می‌ آید این است که کاربرد انواع خنک کننده‌ های لیزر برای تزریقات زیبایی چیست؟

 تزریقات زیبایی دارای درد زیادی هستند و معمولاً قبل از انجام این تزریقات پزشک اقدام به تزریق بی‌ حسی می‌ کند. تا فرد دچار احساس ناخوشایند در هنگام تزریقات زیبایی نشود و درد زیادی را هم تحمل نکند. اما یک کلینیک زیبایی با خرید ایر کولینگ دیگر احتیاجی به استفاده از بی‌ حسی‌ های موضعی و تزریقی نخواهد داشت و می‌ تواند با کمک کولینگ لیزر سطح پوست را در ناحیه مورد نظر بی‌ حس کند. زیرا سرمای بسیار زیادی این دستگاه به کاهش سوخت و ساز سلولی منجر شده و بی‌ حسی را به دنبال خواهد داشت. در نهایت فرد در هنگام تزریق زیبایی هیچ احساسی ندارد و درد زیادی را متحمل نمی‌ شود.

فواید دستگاه ایر کولینگ

محدودیت های استفاده از ایر کولینگ لیزر

دستگاه خنک کننده لیزر علی رغم فواید و نکات مثبت بسیار زیادی که دارد دارای برخی از محدودیت‌ ها نیز هست. که این محدودیت‌ ها موجب می‌ شوند تا همه افراد نتوانند از مزایای کولینگ لیزر به طور کامل بهره‌مند شوند. افرادی که شامل لیست زیر می‌ شوند به هیچ عنوان نباید در معرض باد انواع خنک کننده‌ های لیزر قرار بگیرند.

  1. کسانی که زخم‌ های باز در بدن دارند.
  2. افرادی که حساسیت شدید به سرما دارند و دچار سینوزیت مزمن هستند‌. که با باد سرد سینوزیت آن ها تحریک می‌ شود و دچار بیماری خواهند شد.
  3. افرادی که دارای اختلالات عروقی گسترده هستند.
  4. قسمت‌ های اطراف اعصاب به علت نوروپاتی محیطی
  5. خانم‌ هایی که در دوران بارداری قرار دارند.

سخن آخر

با کولینگ لیزر می‌ توان لذت یک لیزر بدون درد بدون سوختگی و بدون التهاب را تجربه کرد و دستگاه خنک کننده لیزر تولید شده توسط برند معتبر بهینا پرتو این تجربه جذاب را به افراد هدیه می‌ کند.کلینیک‌ های لیزر می‌ توانند با خرید ایر کولینگ و بهره بردن از انواع خنک کننده‌ های لیزر در این مسیر حرکت کنند. جهت انجام خرید موفقیت آمیز می‌ توانید به سایت بهینا پرتو مراجعه کنید و خرید خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *