معرفی بهترین مدل های کوتاهی مو زنانه در سالن های زیبایی

کوتاهی مو یکی از خدمات رایج در اغلب سالن های زیبایی است که از گذشته تا به امروز، در آرایشگاه های زنانه ارائه می شود. درست است که کوتاهی مو در سالن های زیبایی متعددی صورت می گیرد؛ اما فقط در برخی سالن های زیبایی، از تکنیک و مدل کوتاهی مو مناسب با چهره افراد استفاده می شود که زیبایی موها و چهره را دو چندان می کند. داشتن موهای کوتاه، به تجربه موهای پرپشت‌ تر کمک می کند. ضمن اینکه اگر کوتاهی مو به درستی و متناسب با فرم صورت زیباجو صورت بگیرد، در نهایت زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار می دهد و آن را چندین برابر می کند. خوشبختانه امروزه تنوع مدل کوتاهی مو زنانه و دخترانه در سالن های زیبایی بسیار زیاد شده است. فرقی نمی کند مدل موی افراد ضخیم یا نازک، فر و مجعد، لخت و یا صاف باشد، می توانند با دریافت مشاوره از آرایشگران ماهر، موهایشان را در بهترین مدل و متناسب با فرم صورتشان کوتاه کنند. برای آشنایی با مدل‌ های برتر کوتاهی مو در سالن های زیبایی، در ادامه ما را همراهی کنید.

کوتاهی مو مناسب انواع چهره

اگر کوتاهی مو متناسب با فرم چهره انجام شود، قطعا نتیجه کار نسبت به زمانی که مدل کوتاهی مو بدون در نظر گرفتن فرم و نوع چهره فرد انجام می شود، به مراتب بهتر خواهد بود. پس انتخاب یک سالن زیبایی مناسب و حرفه ای بسیار مهم است ، پیشنهاد میکنم به این سایت برای انتخاب بهترین سالن و مراکز زیبایی مراجعه کنید.

هر یک از افراد چهره منحصر به فردی دارند؛ کوتاهی مو متناسب با چهره افراد ، دارای اصول و قواعدی است. در ادامه به مدل کوتاهی مو مناسب با انواع چهره پرداخته ایم.

مدل مو مناسب چهره های گرد

برای کسانی که صورت گردی دارند، مدل کوتاهی مو به صورتی که بالای سر حجم بیشتری داشته باشد، مناسب تر است. در حقیقت با انتخاب مدل مناسب برای کوتاه کردن موهای افراد با صورت گرد، می‌ توان تعادل بیشتری را چهره ایجاد کرد.

مدل مو مناسب چهره های مستطیلی

برای کسانی که دارای چهره هایی با فرم مستطیلی هستند، مدل کوتاهی مو که در قسمت بالای سر حجم موها کمتر می شود اما در کناره ها، موها دارای حجم بیشتری هستند، مناسب تر است. در حقیقت هدف از این مدل کوتاهی مو برای این دسته از افراد، این است که طول صورتشان کمتر شود.

مدل مو مناسب چهره های مثلثی

مدل موی مناسب برای افرادی که دارای چهره مثلثی هستند، مدل مویی است که در قسمت عقب سر موها بلندتر باشد و با آمدن به سمت جلوی سر، موها در بالای سر و کناره ها، کوتاه تر گردند. به طوری که توجهات از فک به بالای صورت جلب شود و به نوعی تعادل ظاهری در صورت ایجاد شود.

مدل مو مناسب چهره های بیضی‌ شکل

برای افراد با فرم صورت بیضی، تقریبا تمامی روش های کوتاهی مو مناسب می باشد. با این حال برای این دسته از افراد نیز مدل مویی که در جلوی صورت کوتاه است و در قسمت های کناری و پشت سر بلند است، مناسب تر می باشد.

در نهایت توصیه می کنیم برای انتخاب بهترین مدل کوتاهی مو که متناسب با چهره شما باشد، سعی کنید با یک آرایشگر حرفه ای مشورت کنید تا با استفاده از دانش لازم و تجربه ای که در این زمینه دارد، شما را راهنمایی کند تا بهترین مدل موی کوتاهی را بر اساس فرم چهره خود انتخاب نمایید.

معرفی مدل های برتر کوتاهی مو در سالن های زیبایی

در این قسمت سعی داریم برترین مدل های کوتاهی مو در سالن های زیبایی که طرفداران زیادی دارند را برای شما معرفی کنیم.

مدل کوتاهی مو کوپ

مدل موی کوپ یکی از محبوب ‌ترین و پرطرفدارترین مدل موی زنانه است. این مدل مو در عین سادگی، بسیار زیباست و به همین دلیل نیز مورد توجه قرار گرفته است. این مدل موی شیک، نگهداری ساده ای دارد و برای اینکه زیبا به نظر برسد، به ساعت ها رسیدگی نیاز ندارد.

  • مدل مو کوپ گرد : این مدل کوتاهی مو زنانه، مشابه با مدل موی مصری است. در این روش موها صاف و یکدست هستند و قد موها پایین تر از گردن نمی آید. بر عکس مدل موی مصری، موها در کوپ گرد، فرق کج می باشند.
  • مدل مو کوپ بلند : در مدل موی کوپ بلند، قد موها تا شانه و یا حتی کمی پایین تر از شانه ها نیز هست. افرادی که می خواهند در مدل موهایشان تنوعی را ایجاد کنند، می توانند این مدل مو را انتخاب کنند.
  • مدل مو کوپ کوتاه : مدل مو کوپ کوتاه یکی دیگر از مدل های استایل مو به صورت ساده و شیک است. این مدل مو برای اغلب فرم های صورت مناسب می باشد و یک جذابیت خاص را به چهره می دهد. در مدل کوپ کوتاه، امکان کوتاهی مو به صورت صاف، خورد و یا یکدست وجود دارد.
لطفاامتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *