ماجرای عذرخواهی بازیگر مشهور سریال پایتخت چیست؟

آرمان زنان :  در یکی دو روز اخیر، نام بازیگر معروف سریال پایتخت با حواشی و جنجال‌های متفاوتی در فضای مجازی همراه شده است. حواشی که آقای بازیگر را مجبور به عذرخواهی کرده.

هومن حاجی‌عبدالهی، بازیگرِ سریال پایتخت و مجری صداوسیما این روزها به خاطر انتشار توییت‌های انتقاد برانگیز در صدر اخبار قرار گرفته است، بازیگر سریال خوشنام به دلیل انتشار توییت جنجال برانگیزش در مطلبی جدید از مردم صادقانه عذر خواهی کرد ودر صفحه شخصی‌اش نوشت:

«من در روزهای گذشته، توییت‌هایی نوشتم که بازخورد خوبی نداشت و موجب رنجش بخش بزرگی از مخاطبان شد. با کمی دقت و مشورت با برخی از دوستان، فهمیدم که آن توییت‌ها اشتباه بزرگی بوده‌اند و پاک‌شان کردم. امیدوارم ملت ایران، که میدانم در روزهای سختی گرفتارند، عذرخواهی صادقانه مرا بپذیرند. »

رحمت سریال پایتخت در روزهای گذشته توییتی را منتشر کرده و نوشته بود:

«روزمان را با نام خدا و گور پدر حرف مردم آغاز کنیم.»

این توییت با واکنش‌های زیاد و انتقادات فراوانی در فضای مجازی همراه بود، این بازیگر در پاسخ یکی از کاربران که نوشته بود: «مگر همین مردم او را به این جا نرسانده‌اند»؟ پاسخ داده بود که: «نه»!

برخی دیگر از کاربران نیز از او حمایت نموده و بیان کرده‌اند گور پدر حرف مردم یک عبارت قدیمی با کاربرد مشخص است اما این سخن شهرام سریال خوشنام جریان مخالفی را نسبت به او در فضای مجازی به راه انداخت.

هومن حاجی عبداللهی گوینده و مجری تلویزیون متولد ۲۳ تیر ۱۳۵۴ است. او در سال ۱۳۸۲با سلیمه قطبی گوینده و مدیر دوبلاژ ازدواج کرده و دارای یک فرزند پسر به نام جانان است.

هومن حاج عبداللهی در سال ۱۳۸۰ در برنامه کودک «رنگین کمان» از شبکه پنج سینما صداپیشه عروسک «پنگول» بود. او در عرصه دوبله نیز فعالیت داشته است. خوشنام، نون خ، پایتخت، آقا و خانم سنگی، بیمار استاندارد، علی‌البدل، دختر گمشده از آثاری هستند که هومن حاجی عبداللهی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

لطفاامتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *