روشهای صددرصد تضمینی برای پسردار شدن!

به نقل از کیدز اسپات، هنگامی که از زوج های باردار پرسیده می شود که چه جنسیتی را برای نوزاد خود ترجیح می دهند، معمولاً پاسخ این است که جنسیت مهم نیست؛ تا زمانی که کودک سالم است.

در حالی که جنسیت نباید تعیین کننده عشق شما به کودکتان باشد، اما مواقعی وجود دارد که به یک پسر (یا دختر) کوچک امیدوار هستید.در همین ابتدا باید بدانید که هیچ روش صد در صد تضمینی وجود ندارد و همیشه باید اندکی خطا را در نظر گرفت.

تئوری در مورد چگونگی بچه دار شدن پسر

چیزهای مختلفی وجود دارد که می تواند بر توانایی ما برای بچه دار شدن با یک جنسیت خاص تأثیر بگذارد. این از نوع غذایی که برای داشتن یک نوزاد دختر می خوریم یا حتی خوردن میوه های خاص برای کمک به بچه دار شدن پسر متغیر باشد. اما آیا هیچ دلیل علمی پشت این تاکتیک ها وجود دارد؟

به گفته دکتر شتلز در کتاب پرفروش خود، چگونه جنسیت کودک خود را انتخاب کنید، او می نویسد که اسپرم های مرد و زن دارای ویژگی های متفاوتی هستند. مهمتر از همه، مطالعات نشان می دهد که اسپرم مرد کوچکتر، ضعیف تر، اما سریعتر از اسپرم زن است. در حقیقت، اسپرم‌های زنانه انعطاف‌پذیرتر هستند و توانایی بیشتری برای ماندن طولانی‌تر در بدن زنان دارند.

5 نکته در مورد چگونگی بچه دار شدن پسر

با در نظر گرفتن این جزئیات، در اینجا نکاتی وجود دارد که اگر قصد دارید خانواده خود را با در نظر گرفتن یک نوزاد پسر شروع کنید یا گسترش دهید، می توانید آنها را امتحان کنید.

1. چرخه خود را بشناسید

هر کسی که برای بچه دار شدن پسر تلاش می کند، به خوبی با چرخه تخمک گذاری خود هماهنگ است و در حالی که به یک پسر امید دارید، این مهمتر نکته است. نکته کلیدی برای بچه دار شدن این است که «عمل» را نزدیک به تخمک گذاری انجام دهید.

همانطور که دکتر Shettles اشاره می کند، اسپرم تولید کننده مرد (کروموزوم Y) سریعتر از اسپرم ماده حرکت می کند. اسپرم مردانه نیز بسیار سریع می‌میرد، در حالی که اسپرم‌های تولیدکننده ماده (کروموزوم X) می‌توانند آن را بیرون بکشند و وقت خود را برای اتصال به تخمک صرف کنند. اگر نزدیک به تخمک گذاری رابطه جنسی داشته باشید، ابتدا به اسپرم مرد فرصت بهتری می دهید تا به آنجا برسد.

این دستورالعمل ها را دنبال کنید تا چرخه خود را با دقت بیشتری دنبال کنید.

از اولین سیکل شروع کنید

شروع به ثبت علائم خود کنید. به مدت زمان و سنگینی پریود خود توجه کنید. اگر بیشتر از هفت روز یا کمتر از دو روز باشد، ارزش آن را دارد که با پزشک خود صحبت کنید.

هنگامی که می خواهید بچه دار شوید، مهم است که بدن خود را در شرایط خوبی نگه دارید. این به معنای کنار گذاشتن سیگار و الکل است. شریک زندگی شما نیز باید اینها را حذف کند! نوشیدن قهوه کمتر و نوشیدن آب بیشتر برای شما نیز مفید خواهد بود.

برای معاینه قبل از بارداری با متخصص زنان خود ملاقات کنید. از پزشک بپرسید که مصرف کدام داروها در هنگام تلاش برای بارداری بی خطر است و شروع به مصرف ویتامین های دوران بارداری کنید.

روز هشتم تا پریود بعدی

صبور بودن و منضبط بودن، کلید سفر شما در مورد چگونگی بچه دار شدن پسر است. با ورزش و رژیم غذایی متعادل یک سبک زندگی سالم را حفظ کنید و همچنان از رابطه جنسی لذت ببرید! لازم نیست در حین انتظار بین چرخه ها متوقف شود. اما می توانید روان کننده خود را با یک روان کننده مناسب باروری تعویض کنید تا شانس باردار شدن را افزایش دهید.

زمان تخمک گذاری را مشخص کنید

آیا می دانید مخاط دهانه رحم (CM) چیست؟ بدن شما در طول یک چرخه، مقدار زیادی مایعات بدن ترشح می کند. مخاط دهانه رحم یک ماده سفید چسبنده در داخل واژن شما است که به عنوان نشانگر زمان تخمک گذاری عمل می کند.

به بدن خود گوش دهید و به علائم بدن توجه داشته باشید. در اواسط سیکل و قبل از رابطه جنسی، به مخاط دهانه رحم خود توجه کنید. اگر ترشحات آبکی و لغزنده باشد، نشانه این است که در چند روز آینده تخمک گذاری خواهید کرد. با این حال، اگر باقی مانده چسبناک باشد، شما کاملا آماده نیستید. اما به هر حال، از لحظه لذت ببرید!

روش دیگر برای تشخیص زمان تخمک گذاری، اندازه گیری دمای پایه بدن (BBT) است. یک دماسنج BBT از داروخانه بخرید (برای دقت بهتر، دو عدد اعشاری را بررسی کنید) و دمای خود را هر روز صبح قبل از شروع روز ثبت کنید. به طور معمول، BBT بعد از تخمک گذاری افزایش می یابد و به عنوان یک شاخص خوب برای زمان بهینه برای داشتن رابطه جنسی عمل می کند.

کیت های پیش بینی تخمک گذاری (OPKs) گران هستند اما راه مفید دیگری برای بررسی زمان مناسب برای باروری هستند.

نکاتی که در سیکل پنجم باید به خاطر بسپارید

در حال حاضر، شما به طور منظم ورزش می‌کنید، خوب غذا می‌خورید و روزانه BBT، CM و OPK خود را ردیابی می‌کنید. در این مرحله، یادگیری آرام کردن و مدیریت استرس بسیار مهم است. طبیعی است که مضطرب شوید و فکر کنید که ممکن است اتفاقی افتاده باشد. اما به آن ادامه دهید و روتینی را که برای آن خیلی زحمت کشیده اید، نشکنید.

در سیکل ششم یا دوازدهم چه باید کرد؟

در اولین روز سیکل دوازدهم خود (یا ششمین سیکل اگر بالای 35 سال دارید)، وقت آن است که با یک متخصص باروری صحبت کنید. شما تا اینجا کار شگفت انگیزی انجام داده اید. نگران ردیابی BBT ها، CM ها یا OPK ها نباشید زیرا در مورد چگونگی بچه دار شدن پسر کمک خواهید کرد.

2. نمودار تعیین جنسیت چینی

استفاده از نمودار جنسیت چینی یکی دیگر از نکات مفیدی است که برای قرن ها مورد استفاده قرار گرفته است؛ به طوری که ادعا می شود این روش 99 درصد دقیق است.

نمودار جنسیت چینی ترکیبی از سن مادر و تخمک است که در آن امیدوار است باردار شود تا جنسیت نوزاد را تعیین کند. با حرکت معکوس، می توانید بهترین ماه را برای باردار شدن برای پسر تعیین کنید.

اگرچه ممکن است این نمودار از نظر علمی دقیق نباشد، اما امتحانش ضرری ندارد!

3.پوزیشن های مختلف جنسی را امتحان کنید

اگر می‌خواهید یک پسر بچه دار شوید، باید کمی خلاق‌تر شوید. این مطابق با روش دکتر شتلز است که موثرترین روش طبیعی را برای انتخاب جنسیت با ترکیب چرخه زن، موقعیت جنسی و مقاربت به موقع تجویز می کند.

اساساً، نفوذ عمیق‌تر به اسپرم‌های مرد شروعی سریع و مفید به آن می‌دهد، زیرا آنها به رحم نزدیک‌تر خواهند بود و اسپرم مرد باید از اسپرم ماده سبقت بگیرد.

اگرچه از نظر تئوری این خیلی رمانتیک به نظر نمی رسد، اما می تواند به معنای مقاربت صمیمی تر باشد.

استفاده از استایل چهار دست و پا می‌تواند به نفوذ عمیق‌تری کمک کند و اغلب توسط بسیاری به عنوان بهترین موقعیت جنسی هنگام تلاش برای بچه دار شدن پسر توصیه می‌شود.

شما همچنین می توانید رابطه جنسی را در حالت ایستاده آزمایش کنید. بسیاری بر این باورند که اسپرم‌های مرد در برابر جاذبه به خوبی عمل می‌کنند، زیرا برای رسیدن به تخمک باید سریع‌تر شنا کنند. برای حفظ تعادل به دیوار تکیه دهید یا از همسرتان بخواهید که شما را بلند کند.

یکی دیگر از پوزیشن های جنسی برای نفوذ عمیق، استرادلینگ است. در حالی که همسرتان روی تخت دراز کشیده یا بلند شده است، خود را روی او پایین می آورید. از آنجایی که در اوج هستید، می توانید عمق نفوذ را کنترل کنید.

اگرچه گفته می شود روش شتلز، 75درصد مؤثر است، پرستار ثبت شده کانادایی Pat Buie روش Shettles را در برنامه انتخاب جنسیت خود گنجانده است و ادعا می کند که 95 درصد میزان موفقیت دارد.

4. محیط مناسب ایجاد کنید

اسپرم مردانه در یک محیط قلیایی رشد می کند، بنابراین با پیروی از یک رژیم غذایی سالم آن را برای آنها ایجاد کنید:

  • روزانه یک اسموتی سبز تازه میل کنید.
  • مقدار زیادی میوه و سبزیجات قلیایی بخورید.
  • از غذاهای فرآوری شده و شکر خودداری کنید.

طبق مطالعه ای که وب ام دی ذکر کرده است ، مشخص شد مادرانی که از غلات صبحانه و رژیم های غذایی غنی از پتاسیم لذت می برند، تمایل به بچه دار شدن پسر دارند. با این حال، کارشناسان هشدار دادند که مشخص نیست که آیا افزایش کالری یا پتاسیم آن نتیجه را داشته است.

همچنین شایان ذکر است که ارگاسم باعث تغییر سطح pH در بدن شما می شود، بنابراین این فرصت خوبی است تا با تشویق همسرتان برای کمک به اوج گرفتن در ابتدا خودتان را در اولویت قرار دهید.

5. برای مردتان چند باکسر بخرید

باکسرها خنک‌تر از شورت هستند و به قسمت‌های مردانه اجازه می‌دهند آزاد شوند و اسپرم را در دمای مناسب نگه می‌دارند.

او همچنین نباید حمام خیلی داغ بگیرد یا با لپ‌تاپ روی پایش بنشیند، زیرا این کار باعث گرم شدن اسپرم‌ها می‌شود و باعث می‌شود آنها به آرامی حرکت کنند و اسپرم‌های مرد ممکن است برای رسیدن به تخمک زنده نمانند.

در حالی که این روش برای باروری کلی توصیه می شود، به ویژه برای اسپرم Y ضعیف تر مفید است.

6. به مرد کافئین بدهید

در حالی که هیچ مدرک علمی وجود ندارد، بسیاری از زنان قسم می‌خورند که قبل از رابطه جنسی برای مردان خود قهوه درست کنند. شاید کافئین موجود در قهوه به سرعت اسپرم به سمت خط پایان کمک کند. به گفته دکتر شتلز، یک فنجان قهوه قوی برای مردتان درست قبل از اینکه «مشغول شوید» می‌تواند به فعال‌تر شدن کروموزوم‌های Y کمک کند.

7. ارگاسم زنان می تواند منجر به بچه دار شدن پسر شود

بسیاری بر این باورند که ارگاسم زنان کمک زیادی به بچه دار شدن پسر می کند. این تئوری می گوید که وقتی ارگاسم اتفاق می افتد، یک ترشح قلیایی در واژن ترشح می شود. با این کار، اسپرم مرد شانس زنده ماندن بیشتری خواهد داشت.

نحوه انتخاب جنسیت برای پسردار شدن

یک مادر از نظر ژنتیکی XX است و یک کروموزوم X به نوزاد می دهد. پدر XY است و بنابراین می تواند یک کروموزوم X یا Y داشته باشد. از آنجایی که هر والدین نیمی از DNA نوزاد را تشکیل می دهند، اسپرم عامل تعیین کننده در تعیین جنسیت کودک است.

در طول مقاربت، بیش از 200 میلیون اسپرم انزال می شود که از مخلوطی از هر دو کروموزوم X و Y تشکیل شده است. یکی از آنها امیدواریم رحم شما را خانه خود کند.

در حالی که هیچ تضمینی وجود ندارد، به غیر از روش‌های پزشکی مدرن که درجه بالایی از احتمال را ارائه می‌دهند، این روش‌های طبیعی منطقی هستند و مردم به آن سوگند یاد می‌کنند.

حتی اگر کارساز نباشد، از تلاش کردن لذت خواهید برد و حتی اگر پسری باردار نشدید، همچنان یک نوزاد دختر را عمیقاً دوست خواهید داشت.

لطفاامتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *