رامبد جوان: از یک جایی به بعد نمی‌توان سانسور‌ها را تحمل کرد / این اعمال سلیقه‌ها، بالاخره ما را به جایی می‌رساند که می‌گوییم دیگر این برنامه به درد نمی‌خورد

اعتماد: رامبد جوان گفت: وقتی پروژه‌ای با سانسورها و ممیزی‌ ها روبه‌رو می‌شود، نمی‌‌دانیم چطور می‌توانیم از پس اینها بربیاییم.

بخشی از این مصاحبه را در ادامه بخوانید:

آقای جوان! در هشت سالگی این برنامه هستیم، فکر می‌کنید این برنامه تا چند فصل دیگر ادامه پیدا می‌کند؟

خندوانه می‌تواند تا ابد ادامه پیدا کند و این ربطی به من ندارد. خندوانه پروژه‌ای است که من به عنوان کارگردان و طراح کلی و میزبان با آن همکاری می‌کنم و می‌تواند تا ابد ادامه پیدا کند، چون کمدی تا ابد وجود دارد و تا ابد مردم نیاز به شادی دارند و همیشه می‌توان فضای شاد و مفرح را برای مردم نگه داشت. یک روزی هم من می‌توانم کنار بروم و آدم‌های دیگری بیایند و کار کنند؛ مثل همه پروژه‌ها. ولی اینکه تا چه زمانی می‌توانیم ادامه دهیم واقعا نمی‌دانم. من دلم می‌خواهد ادامه پیدا کند و بسیار هم قابلیت‌های زیادی دارد. اما شرایط تلویزیون هم شرایط متغیری است.

از چه نظر؟

جدیدا شرایط خیلی تغییر کرده و نگاه سخت‌گیرانه‌تری نسبت به گذشته به کمدی، موسیقی و موضوعاتی که در برنامه مطرح می‌شود ایجاد شده.

از یک جایی به بعد نمی‌توان تحمل کرد.

تحمل یک بخش از ماجراست؛ از لحاظ فنی و منطقی وقتی پروژه‌ای با سانسورها و ممیزی‌ها و اعمال سلیقه‌هایی که به خودمان مربوط نیست روبه‌رو می‌شود، نمی‌‌دانیم چطور می‌توانیم از پس اینها بربیاییم و تا کجا می‌شود ادامه داد؟ این اعمال سلیقه‌ها، بالاخره برنامه را به شیر بی‌یال و دم تبدیل می‌کند و ما هم به جایی می‌رسیم که می‌‌گوییم دیگر این برنامه به درد نمی‌خورد. اگر به این روزها برسیم، قطعا نساختن خندوانه تصمیم بهتری است.

لطفاامتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *