خیرین ۱۰۰ هزار میلیارد ریال به بخش سلامت کشور کردند

به گزارش ایرنا، «علیرضا یزدانی» روز یکشنبه در مراسم تجلیل از خیر سلامت شهرستان ساوه که در سالن جلسات دانشگاه سما برگزار شد، گفت: مجمع خیرین سلامت کشور به عنوان بازوان توانمند مردمی به کمک وزارت بهداشت فعالیت کرده و در مسیر ارائه خدمات مطلوب درمانی به مردم نقش بسزایی دارد.

وی بیان کرد: فعالیت مجمع خیرین سلامت کشور از سال ۸۴ آغاز و امروز بیش از ۳۰۰ دفتر خیرین سلامت در سراسر کشور مشغول فعالیت و خدمات‌رسانی هستند.

به گفته معاون برنامه‌ریزی مجمع خیرین سلامت کشور، در مدت فعالیت این مجمع بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان توسط خیرین در حوزه سلامت صرف شده است که گامی بلند در راستای دستیابی به اهداف و اجرای عدالت در زمینه خدمات بهداشت و درمان به شمار می‌رود.

یزدانی عنوان کرد: تعامل مجمع خیرین و مسئولان وزارت بهداشت موجب شده که امروز در تمام عرصه‌های سلامت از ظرفیت خیرین بهره‌گیری شود و در هر حوزه‌ای بنا بر اعلام نیاز مسئولان، خیرین پیشرو باشند.

وی، ساخت بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی ساوه را اولویت این شهرستان بیان کرد و گفت: تکمیل این پروژه با اعتبارات دولتی به طول می‌انجامد اما امیدواریم با حضور خیرین شاهد تسریع در بهره‌برداری از این بیمارستان و بهره‌مندی شهروندان از خدمات درمانی باشیم.

ساختمان جدید پایگاه اورژانس شهری ساوه افتتاح شد

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه در این مراسم گفت: خیرین سرمایه های گرانقدری هستند که با ساخت یا تجهیز پایگاه های اورژانس نقش مهمی در پیشبرد اهداف بهداشت و درمان دارند.

«بهرام صیدی» عنوان کرد: در حال حاضر در سطح شهر ساوه پنج پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی به شهروندان خدمات می‌دهند که برای تحقق اهداف برنامه ششم توسعه، چهار پایگاه اورژانس نیاز است که امیدواریم با همت مسئولان دانشکده و خیرین با افتتاح پایگاه های جدید ضمن پوشش مطلوب پیش بیمارستانی ارائه خدمات به شهروندان نیز تسهیل شود.

آئین افتتاح ساختمان جدید پایگاه شهری شماره ۵ ساوه (دکتر علی جراحی زاده)  و مرکز خدمات جامع سلامت شهری در شهرک فجر با حضور جمعی از مسئولان شهر ساوه برگزار شد و ساختمان جدید این پایگاه اورژانس به بهره برداری رسید.

این ساختمان که با مشارکت خیر گرانقدر دکتر علی جراحی زاده احداث شده شامل مرکز خدمات جامع شهری و همچنین پایگاه اورژانس ۱۱۵ است.

لطفاامتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *