خزعلی: دختران ایران زمین برای خود آینده‌ای زیبا رقم بزنند

انسیه خزعلی عصر سه‌شنبه در نشست صمیمانه با جمعی از دختران دانش آموزان روزه اولی و جشن تکلیف آنها در دبستان دخترانه ایران تهران افزود: امروز شما به میهمانی خدا دعوت شدید و دعا می کنم از طرف شما که دلهای صاف شما کمک کند این کشور و مملکت به سرانجام و آینده درخشان نزدیک شود.

وی تاکید کرد: شما دختران این سرزمین هم برای خودتان آینده زیبایی را رقم بزنید و هم برای زندگی هایی که برای آینده خود دارید تا پرورش دهنده سلیمانی ها باشید.

خزعلی از مسئولان وزارت آموزش و پرورش بخاطر برگزاری چنین جشن تکلیفی قدردانی کرد و گفت: از همه شما دختران تشکر می کنم و خوشحالم یک روز خوب را در خدمت شما بودم.

۳۰۰ واحد آموزشی سند مالکیت ندارد
مدیرکل آموزش و پرورش تهران نیز در این نشست گفت: دولت مردمی آیت الله رییسی از روز اول تکیه بر آن گذاشت که ویژگی بارز آن مردمی بودن آن است و خود رییس جمهور، وزرا و معاونان در بین مردم هستند.

علیرضا کریمیان اظهار داشت: شهر تهران با تمام زرق و برقی که دارد درخصوص فضای آموزشی جز آخرین استانها است اما قدمهای خوبی با حضور وزیر آموزش و پرورش برمی‌داریم تا مشکلات به نام حداقل برسد.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ واحد آموزشی داریم که سند مالکیت ندارند، افزود: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و وزارت آموزش و پرورش امکان نوسازی این مدارس را ندارند و چون این مدارس در بخش جنوبی شهر هستند. امیدواریم معاون رییس جمهور کمک کنند این مدارس تعیین تکلیف شوند تا اسناد مالکیت آن به نام جمهوری اسلامی شده و از آنها بهره برداری شود.

 خزعلی در جریان این برنامه فرهنگی از دانش‌آموزان که به سن تکلیف رسیده و جشن تکلیف و روزه اولی آنها برگزار شد با حضور در جمع این دانش‌آموزان قدردانی و تشکر کرد.

جشن تکلیف با حضور ۱۵۰ دانش‌آموز دختر و با اجرای سرود و برنامه های فرهنگی دانش آموزان و اقامه نماز و افطار به اتمام رسید.

لطفاامتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *