با این کارها احتمال پسردار شدن را زیادتر کنید

به نقل از فرست فرتیلیتی داستان های بسیاری از افراد در اینترنت وجود دارد که می تواند جنین را به طور جادویی به پسر تبدیل کند. با این حال، همانطور که مشخص است، چند کار مختلف وجود دارد که می توانید برای کمک به احتمال پسردار شدن انجام دهید.

زمان بندی دوره های ماهیانه برای پسردار شدن

این روشی است که پس از مطالعات مختلف به این نتیجه رسیده است که با بررسی بر مخاط واژن زن و پیگیری چرخه تخمک گذاری او می توانید تعیین کنید که بهترین روز برای داشتن رابطه جنسی برای رشد هر دو جنس چه روزی خواهد بود. ردیابی قوام و بافت مخاط واژن به شما کمک می کند تا دقیقاً زمان نزدیکی را برای بهترین شانس برای پسردار شدن ترسیم کنید.

این کار هم با آزمایش منظم هورمونی یا در یک کلینیک باروری انجام دهید و هم با دانش خودتان از چرخه قاعدگی‌اش انجام می‌شود.

همچنین فهرستی از دستورالعمل‌هایی وجود دارد که مرد باید از آن پیروی کند، مانند پرهیز از انزال 3 روز قبل از زمان باروری که طبق زمان بندی بدست آورده اید ن به همراه تغییرات رژیم غذایی و سبک زندگی برای بهبود کیفیت اسپرم. در نهایت اگر می خواهید پسر بچه دار شوید، می خواهید سلامت و تولید اسپرم مرد را ارتقا دهید.

بهبود رژیم غذایی برای پسردار شدن

اکنون باید دانسته شود که سلامت کلی و مناسب بودن بدن شما برای بارداری می تواند مستقیماً با رژیم غذایی و سبک زندگی شما مرتبط باشد، کمتر شناخته شده است که رژیم غذایی خاص شما می تواند تأثیر چشمگیری بر جنسیت فرزند شما داشته باشد. از طرف زنان، چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید امتحان کنید که می تواند به شما کمک کند شانس پسردار شدن خود را افزایش دهید، مانند خوردن یک رژیم غذایی مبتنی بر قلیایی بیشتر به منظور تغییر اسیدیته دهانه رحم به یک محیط قلیایی تر که به پسردار شدن کمک می کند. در نتیجه به بهبود شانس شما برای داشتن فرزند پسر کمک می کند. خوردن چیزهایی مانند انجیر، زردآلو و آب گوجه فرنگی به افزایش قلیایی شما کمک می کند.

به اندازه کافی عجیب است اما زمان بندی وعده های غذایی شما نیز می تواند نقش مهمی در جنسیت کودک شما داشته باشد، یک مطالعه نشان داد زنانی که صبحانه پر کالری می خورند شانس بیشتری برای پسر دار شدن دارند. عجیب‌تر این است که این مطالعه بین میزان تولد مردان و خوردن غلات صبحانه در ابتدای روز ارتباط برقرار کرد. نشان دادن مجدد اینکه چگونه تغییرات کوچک در رژیم غذایی شما می تواند شانس جنسیت را به نفع شما تغییر دهد.

چیز دیگری که می توانید امتحان کنید این است که مصرف پتاسیم و سدیم خود را نیز افزایش دهید و خوردن کلسیم کمتر نیز می تواند به رشد نوزاد پسر کمک کند. خوردن نمک در قرون وسطی یک درمان خانگی بود که ظاهراً به تولید فرزندان مذکر کمک می کرد. در حالی که خوردن نمک به تنهایی توصیه نمی شود، افزایش مصرف سدیم قطعا شانس پسردار شدن در دوران بارداری را افزایش می دهد.

آزمایش ژنتیک قبل از IVF

یکی از مواردی که می تواند به طور چشمگیری شانس پسردار شدن را بهبود بخشد، استفاده از درمان انتخابی IVF برای اهداف انتخاب جنسیت است. یک درمان خاص مورد استفاده قرار می گیرد، شامل جمع آوری نمونه مایع منی از مرد و قرار دادن آن در بالای محلول آلبومین است. این تئوری حاکی از آن است که سلول‌های اسپرم مردانه کوچک‌تر و سریع‌تر از طریق آلبومین شنا می‌کنند.

اگر برای پسردار شدن تلاش می کنید، سلول های مردانه برای بارور کردن تخمک های زن استفاده می شود. این معمولاً همراه با درمان‌های IVF انجام می‌شود تا پزشکان بتوانند یک تخمک بارور قوی و بادوام را برای کاشت در مادر برای باقیمانده بارداری کشت و توسعه دهند.

لطفاامتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *