آموزش مرحله به مرحله دوخت کیف پارچه‌ای زیپ دار در خانه با آسان‌ترین راه

آرمان زنان : دوست دارید در خانه یک کیف زیپ داری را بدوزید؛ اما روش دوخت کیف زیپ دار در خانه را بلد نیستید؟ حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در این مطلب، آموزش دوخت کیف پارچه ای زیپ دار (به صورت مرحله به مرحله) برای شما آماده کرده‌ایم تا بتوانید به راحتی در خانه یک کیف زیبا و جذاب درست کنید. علاوه بر این نکات مهم و کلیدی دوخت کیف را نیز بیان کرده‌ایم.

آموزش دوخت کیف پارچه ای زیپ دار

بیشتر بانوانی که علاقمند به خیاطی هستند، دوست دارند کیف‌هایشان را خودشان بدوزند، اما شاید به دلیل سخت بودن دوخت کیف، منصرف شوند. ما در این مطلب نحوه دوخت کیف پارچه‌ای زیپ دار را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش خواهیم داد.

در اولین مرحله‌ی آموزش دوخت کیف پارچه ای زیپ دار، شما باید لوازم مورد نیاز را تهیه کرده و سپس با استفاده از آن‌ها یک کیف پارچه‌ای جذاب و زیبا درست کنید.

لوازم مورد نیاز برای دوخت کیف پارچه‌ای زیپ دار:

  1. پارچه به مقدار دلخواه برای بیرون کیف
  2. پارچه برای آستر کیف
  3. زیپ پلی استر
  4. لایه برای چسباندن آستر به پارچه کیف
  5. لوازم اولیه خیاطی (قیچی، سانتی متر، خط کش، سنجاق)

بعد از اینکه لوازم مورد نیاز برای دوخت کیف پارچه ای زیپ دار را آماده کردید، می‌توانید ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

آموزش دوخت کیف پارچه ای زیپ دار به صورت مرحله به مرحله:

بی‌شک هنر دوخت و دوز برای هر بانوی ایرانی بسیار جذاب است. اما اگر شما دوست ندارید که زیاد درگیر دوخت یک کیف کوچک باشید، توصیه می‌کنم این آموزش مطالعه کنید. در ادامه آموزش تصویری دوخت کیف پارچه ای زیپ دار را به صورت مرحله به مرحله مشاهده خواهید کرد.

  • در مرحله اول پارچه بیرونی، آستر و لایه‌های کیف خود را به صورت هم اندازه برش دهید. (ابعاد کیف بستگی به سلیقه شما دارد)

قابل ذکر است که از هر پارچه دو تکه جدا کنید.

  • در مرحله بعدی با کمک اتو لایه‌های بریده شده را به پشت پارچه و آستر بچسبانید.

آموزش دوخت کیف پارچه ای زیپ دار به پایان رسید. با این چند مرحله ساده می‌توانید کیف‌های زیبایی برای خود درست کرده و استفاده کنید، حتی می‌توانید سایز کوچک این کیف را درست کرده و لوازم آرایشی خودتان را در داخل آن جای دهید.

نکات مهم در آموزش دوخت کیف پارچه‌ای زیپ دار:

  • با استفاده از یک وسیله تیز (به جز قیچی) گوشه‌های کیف را فشار دهید تا این قسمت‌ها بیرون آمده و ظاهری جذاب به کیف شما بدهند.
  • کیف را اتو بکشید تا ظاهری زیبا و صاف داشته باشد.
  • حتما پارچه داخلی کیف را به اندازه برش دهید، چراکه اگر بزرگ باشد می‌تواند ظاهری زشت به کیف شما بدهد.
  • قابل ذکر است که شما می‌توانید این کیف را در ابعاد و رنگ دلخواه خود بدوزید. فقط مطمئن شوید که زیپ مناسب را برای کیفتان انتخاب کرده باشید.
  • به یاد داشته باشد که هرگز از زیپ فلزی استفاده نکنید، زیرا روش کار متفاوتی دارد.

ممنون که تا انتها با مطلب آموزش دوخت کیف پارچه ای زیپ دار همراه ما بودید. همان طور که ملاحظه کردید، با چند مرحله خیلی ساده می‌توانید کیف‌های زیبایی درست کنید. امیدوارم بتوانید با این روش یک کیف پارچه‌ای بدوزید و استفاده کنید.

اگر شما هم روش دیگری را برای دوخت چنین کیف‌هایی می‌دانید، حتما در بخش نظرات برای ما بنویسید. از شما تشکر می‌کنیم که تا انتها این مطلب همراهمان بودید.

لطفاامتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *