خرید کراتین عمده مو در فروشگاه اینترنتی شاهانو

یک پیشنهاد درمانی عالی که موهای آسیب دیده و بدحالت را احیا خواهد کرد، کراتین مو است. با خرید کراتین مو و استفاده از آن زیبایی موهای خود را بازیافته و ساختار آن‌ها را بهبود می‌بخشید. کراتینه کردن برای افرادی که به داشتن موهایی صاف علاقه‌مند هستند، مناسب خواهد بود. کراتین یکی از پروتئین‌های ضروری برای سلامت موها است.

انواع کراتین مو

قبل از این‌که برای خرید کراتین مو اقدام نمایید، بهتر است که انواع آن را بشناسید تا بتوانید مطابق با نیازها و انتظارات خود، کراتین اصل را خریداری کنید. کراتین‌ها در سه دسته ‌زیر قرار دارند.

  • کراتین احیاکننده
  • کراتین صافی برزیلی
  • کراتین صافی و احیا

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که موهایی به‌ شدت آسیب دیده دارید، بهترین روش برای بهبود موهای شما کراتین است؛ زیرا جان دوباره‌ای به موهای شما می‌بخشد. این ماده با تزریق پروتئین، ساختار مو را ترمیم کرده و درخشندگی خاصی به موها می‌بخشد.

ویژگی‌ ها و مزایای کراتین مو

یکی از بدترین موارد داشتن با موهایی وز و بدحالت است؛ چراکه بیشتر جذابیت افراد در سلامت و آراستگی موی آن‌ها خلاصه می‌شود. بنابراین مهم‌ترین مزیت کراتین مو، آراستگی و سلامتی است که به موها می‌بخشد. شما می‌توانید با خرید کراتین مو اصل بدون هیچ‌گونه آسیبی به بهترین نتیجه دست یابید. کراتین به‌عنوان یک روش درمانی هم برای بانوان و هم آقایان مناسب بوده و موها را تقویت می‌کند.

بهترین مواد کراتین مو

امروزه داشتن موهای صاف، براق و بدون وز رویا نیست. اکثر فروشگاه‌های فعال در حوزه فروش محصولات مراقبتی، مواد کراتین باکیفیت و مرغوب را به فروش می‌رسانند. از جمله بهترین مواد کراتین مو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ‌کراتین پرایم: یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده در زمینه مواد کراتین مو پرایم نام دارد. این کراتین با فرمولاسیون ارگانیک تولید شده و مو را تقویت می‌نماید. استفاده از این کراتین وزی و خشکی مو را از بین برده و موها را صاف می‌کند.
  • کراتین برند ریچ: کراتین‌های این برند دارای روغن آرگان و مواد مغذی هستند که به عمق ساقه مو نفوذ کرده و مو را بازسازی و تقویت می‌کنند. این برند با صافی صددرصدی و با ترکیبات گیاهی مو را آبرسانی کرده و سبب احیای آن می‌شود.
  • برند فلوراکتیو: یکی از پرطرفدارترین برندها در زمینه کراتین مو فلوراکتیو است. این محصول دارای فناوری پلکس بوده و با برخورداری از روغن نارگیل، فیبر مو را تامین می‌کند. این حاوی محصول آمینو اسیدهایی است که موها را صاف و درخشان می‌کنند.
  • کراتین هونما: کراتین هونما یکی دیگر از بهترین کراتین‌ها بوده که حاوی آمینو اسید، پلیمر کاتیونی و عصاره گلیکونی است. این محصول از مو محافظت کرده و آن را بازسازی می‌کند؛ بنابراین با خرید کراتین مو هونما می‌توانید مو را بازسازی نمایید و صافی و درخشش آن را افزایش دهید.

خرید کراتین عمده مو در فروشگاه اینترنتی شاهانو

ویژگی ‌های بهترین مواد کراتین مو

زمانی که قصد خرید کراتین مو را دارید باید از ویژگی‌ها و مشخصات محصول آگاه باشید و ترکیبات آن را بشناسید تا بهترین انتخاب را انجام دهید. زمانی که از موارد مرغوب برای کراتین مو استفاده کنید، به بهترین و مطلوب‌ترین نتیجه دست خواهید یافت. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌ها برای یک محصول مرغوب به شرح زیر هستند.

  • فاقد فرمالئید: فرمالئید با این‌که در صافی موها بسیار موثر بوده و در بسیاری از مواد کراتین مصرف می‌شود؛ اما حاوی گازی خطرناک است که در هنگام استفاده زیاد باعث ایجاد سرفه، تهوع، خارش چشم و بینی و سینه می‌شود.
  • ماندگاری بالا: حداقل ماندگاری که برای مواد کراتین بیان شده، ۶ ماه بوده که با رعایت موارد مختلف نگهداری از مو، ممکن است این زمان افزایش یابد.
  • داشتن درصد بالای صافی: هدف اصلی کراتین برای افراد، صاف کردن موها و از بین بردن وز آن‌ها است. بهترین محصول کراتین باید از توانایی لازم برای صافی برخوردار باشد و بتواند تا ۷۰ درصد صافی را برای موها ارائه دهد.
  • مملو از مواد مغذی: یک محصول کراتین مو خوب باید مملو از ترکیبات و مواد مغذی باشد تا بتواند به تغذیه و سلامت موها کمک کند. برخی از این مواد حاوی آمینو اسیدها، گلسیرین، روغن آرگان و نارگیل و… هستند.

خرید کراتین مو از فروشگاه شاهانو

اگر به‌دنبال خرید کراتین موی باکیفیت هستید، سایت شاهانو یکی از بهترین و برترین سایت‌های فروش مواد کراتین است. این سایت تمامی اجناس را با کیفیت بالا به بازار عرضه می‌دارد. همچنین اگر قصد خرید عمده کراتین مو را دارید نیز این سایت برای شما بسیار کارآمد خواهد بود. باتوجه به هزینه زیاد این محصولات، انتخاب درست آن‌ها اهمیت بسیاری دارد. برای خرید یک محصول باکیفیت انتخاب فروشگاه مهم‌ترین گزینه است که شاهانو توانسته رضایت افراد فعال در این زمینه را جلب نماید.

نکات مهم در هنگام خرید کراتین مو

بهترین و مناسب‌ترین روش برای احیای مو کراتین است؛ اما کیفیت این محصول در کارایی آن نیز تاثیر بسیاری دارد. در نتیجه در هنگام خرید کراتین مو می‌بایست به نکات زیر توجه داشته باشید.

  • خرید کراتین مو اصل از فروشگاه‌های معتبر
  • توجه به فرمولاسیون آن و خرید کراتین‌هایی با مواد گیاهی و ارگانیک
  • سنجش عمر و دوام کراتین و کیفیت متریال آن
  • انتخای شامپوی مناسب و بدون سولفات بعد از انجام کراتین
  • توجه به قیمت محصول؛ چراکه قیمت بالا نشان‌دهنده کیفیت محصول نیست.
  • توجه به مشاوره‌ها و توصیه‌های فروشنده
  •  با خرید عمده کراتین مو می‌توانید از مشکلاتی که ناشی از رنگ‌، دکلره، ژنتیک، استفاده دائم از سشوار و اتو مو و… هستند، جلوگیری نمایید یا سبب بهبودی آن‌ها شوید.

خرید کراتین عمده مو در فروشگاه اینترنتی شاهانو

سخن پایانی

امروزه بسیاری از افراد با موهای وز، آسیب‌ دیده، رنگ ‌شده، دارای دکلره و…، به‌دنبال احیا و بهبود آن‌ها هستند. یکی از بهترین روش‌ها برای احیای مو، استفاده از مواد کراتین است. خرید کراتین مو علاوه‌بر این‌که سبب ترمیم مو می‌گردد، صافی و درخشندگی خاصی به آن می‌بخشد. شما می‌توانید برای خرید عمده کراتین مو اصل به فروشگاه شاهانو مراجعه کرده و باکیفیت‌ترین محصولات را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

لطفاامتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *